Gå til innhold

Da flytter vi over fra Bim.


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hei dere.

 

Da kommer jeg og prinsessen over hit. Er sååååå glad jeg endelig er ferdig med graviditeten. (dere som var på Bim sidene sammen med meg og lest historien min vet litt om strevet mitt)

 

Nå nyter jeg dagene med å endelig få være mamma til en baby igjen.

Hun er alt 10 dager, kan ikke se meg mett på henne.

Hun er så snill og rolig (enda) så vi nyter hver stund sammen.

 

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

 

Enig meg deg, det er deilig å være hjemme med babyen :-)

 

Skrevet

Velkommen til oss! Her er det også veldig hyggelig å være:-)

Forstår godt at du er glad - vært tøffe tider for deg, men godt at alt gikk fint denne gangen:-)

Kos deg med prinsessen, jeg storkoser meg med min:-)

En fantastisk stor gave å få bli mamma som moden:-)

Skrevet

Gratulerer med flunkende ny baby! Er helt enig med deg at graviditet kan være utrolig slitsomt. Kan vi si det slik at graviditet kan være oppskrytt? Ikke alle er enige i det, det vet jeg, men når plagene eller bekymringene blir for store, oppleves det kanskje som et enda større under når den lille endelig kommer. Veldig hyggelig å høre at dere har det bra!

Skrevet

Koselig at du ble med over:-))))

 

Jenta mi er 6 uker i dag. Hun smiler og pupper, og mor nyter.

 

Etter mye frem å tilbake med navn, så er vi nå tilbake der vi startet. Dvs med Thyra. Døttrene mine er liker det ikke. Men det løser seg nok etterhvert. De er i hvertfall veldig gla i sin lillesøster:-)

 

 

Skrevet

Velkommen etter ;-) Veldig godt å høre at det gikk bra med deg denne gangen!!!

Her er det akkurat den samme hyggelige stemningen som fra Modenmamma-sidene på BiM. Vi bare sliter med å være like aktive nå som vi kan sitte og forgape oss i å se på våre vakre små.

 

 

Skrevet

 

Jeg skjønner godt at det ikke er lett å være like aktiv her, som på BIM.

Jeg klarer nesten ikke rive meg løs fra prinsessen min.

Hun er bare til å spise opp he he..

 

Men vi får jo prøve å skrive litt her da. Sikkert mange spørsmål som dukker opp etterhvert.

Er jo over 16 år siden jeg hadde babyer i hus, så jeg føler meg helt grønn innimellom.

Har heldigvis en veninne fikk baby i februar, så jeg spør henne om masse..

Rart hva en glemmer på noen eller i grunn mange år for min del

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...