Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 ...egner seg bra under samleie? Blir litt sliten i hånden av å stimulere meg selv mens kjæresten jumper opp og ned + at hånden min kommer litt i veien (har ikke akkurat big hands heller....) Er egg bra? Glad for andres erfaringer
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Egg er genialt! Hadde ikke klart meg uten!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Jeg syns ikke egg er bra, blir altfor uhåndterlig. selv har jeg en sånn bitteliten "sølvstav" på en måte, like tynn/liten som en finger, og vibrerer no helt sykt (kan velge styrken på den) den er helt rå! Absolutt og anbefale! Går for meg før han, hehe.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 www.orion-erotic.com eller no..... der bestilte vi den "sølvgreia"...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 jeg har en liten vibrator som kan holdes på klitoris. vet ikke hva den heter, men har den på kondomeriet. ellers så får du kjøpt den gjennom sånne dildopartyer., eller sikkert også gjennom cupido.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå