Gå til innhold

OY! OY! OY! Hva har jeg gjort nå, da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg har ikke hatt det så fint i de siste årene, og det toppet seg før helgen. Da sa han at han ikke var glad i meg mer, og mente det var best at vi brøt forholdet. Vi har to barn.

I helgen har jeg hatt sex på jobben! Det har vært endel flørting mellom oss tidligere, men ikke noe mer. Snakket med min kollega om forholdene hjemme, fikk låne skulderen hans til trøst. Etterhvert utviklet dette seg til kos som igjen utviklet seg til sex.. Han skal gifte seg til høsten, og vi har ingen planer om noe seriøst mellom oss. Jeg hadde dårlig samvittighet etterpå når jeg tenkte på samboeren min, men egentlig hadde han jo avsluttet forholdet før dette skjedde.

Nå begynner samboeren min å snakke om at vi kanskje skal prøve å redde forholdet likevel. Jeg tror at mine følelser for han har forsvunnet sakte men sikkert, men pga barna ønsker jeg å få orden på forholdet igjen.Og håpe på at følelsene kommer snikende tilbake, at de bare har kjølnet i alle kranglene. Selv om fornuften at det er best å avslutte dette og starte på et nytt liv hver for oss. Det blir vel sannsynligvis til at vi bestemmer oss for å forsøke igjen..

Kan jeg få noen meninger av dere? Bør jeg fortelle hva jeg har gjort, eller kan jeg skjule meg bak at det var slutt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår at ting ikke er så lett..men klarer du å ikke fortelle om det som skjedde med deg og en kollega?

Lykke til

Skrevet

Dette kan vel høres ut som en enkel løsning. Men:

Det var slutt da du hadde sex med din kollega. Dermed har du ikke vært utro!

Jeg vet at det er mer komplisert enn som så, men til syvende og sist; du handlet ut fra at du var dumpet og singel. Selv om det ikke nødvendigvis var smart å ha sex med kollegaen, har du ikke gjort noe galt mot din mann. Men mot din kollegas forlovede derimot - men det er en annen historie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...