Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Jeg får intrykk av at de aller fleste har litt merkelige svigeforeldre.. Er det noen som har supre svigerforeldre?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Ja da, jeg har greie svigerforeldre! De legger seg i alle fall ikke borti hvordan vi steller og oppdrar barnet vårt. De er gamle og overlater etterhvert flere og flere oppgaver til oss, slik at det blir en del arbeid, både med hus og papirer. Men det tåler jeg. Vi er etterhvert bare spent på hvor lenge vi får ha dem.
Verbena Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Svigermor og hennes nye mann, som er bestefar for våre barn, er helt supre! Herligere mennesker skal du lette lenge etter for å si det sånn. Svigerfar derimot er ei bok eller ti alene, men han har vi heldigvis ikke så mye kontakt med!
Småfolk Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Utrolig flott svigerfamilie her i gården. Nå bor de utenlands, men når de er på besøk så er de her i flere mnd. i strekk, så jeg har da fått sjansen til å bli kjent med dem på nært hold. Min svegermor kom for å hjelpe meg med min datter da jeg gikk hjemme. Jeg hadde bekkenløsning og hun hjalp meg masse. Lagde middag hver dag, vasket litt og passet på datteren min når jeg trengte litt avlastning (og var hos fysioterapauten tre ganger i uken). Og hun er ikke noen ungfole selv. Da hun dro hjem hadde vi fortsatt noen mnd. igjen til barnehageplass. Da kom to av mine svigerrinner og bodde hos oss i tre mnd. De passet på datteren min mens jeg var på jobb. Kom hjem til rent hus og middag hver dag - for ikke å snakke om en meget fornøyd lita jente. Nei, jeg kan absolutt ikke klage over min svigerfamilie. De er genuint glad i meg og min datter. Noe som jeg har forstått er en sjeldenhet. Min datter er heldig som har en så utrolig generøs og hjertevarm familie.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 JA :-) Har en helt fantastisk svigerfamilie som stiller opp når jeg trenger dem, og de legger seg heller aldri oppi hvordan vi skal gjøre med sønnen vår, bortsett fra når vi spør dem om råd! Jeg har selv familien langt vekk, så det er flott med en super svigerfamilie. Til dem som er frustrerte over svigerforeldrene sine, husk at det er foreldrene til mannen/kona di dere snakker om. Tenk hvis kona/mannen din skulle snakke slik om dine foreldre!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2006 #7 Skrevet 21. mai 2006 ja, jeg har greie svigers=) hjelper til, og stiller opp=)
*Lissi* Skrevet 23. mai 2006 #9 Skrevet 23. mai 2006 Jeg har verdens beste svigerforeldre. Stiller alltid opp, og jeg er kjempe glade i dem:-)
Hera Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 Svigerforeldrene er helt greie, det er ikke der problemet vårt ligger. De er ok å prate med osv, men de tar lite eller ingen initiativ til å være sammen med barnebarnet sitt. De tar ikke kontakt med barna sine heller, hvis det ikke er noe helt spesielt. Så bortsett fra det så er de helt ok. Har ingen spesielt vonde følelser ovenfor de, bare at vi blir lei oss for den manglende entusiasmen og interessen for det eneste barnebarnet de har. Men å kalle dem supre svigerforeldre.... det er å dra det for langt:0)
små Skrevet 27. mai 2006 #11 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har kjempeherlige "svigerforeldre" Så skal ikke klage;)
Gjest irismor Skrevet 28. mai 2006 #13 Skrevet 28. mai 2006 Kan ikke få fullrost mine svigerforeldre, de er alle tiders.
pappatilto Skrevet 28. mai 2006 #14 Skrevet 28. mai 2006 Jepp. Svigermor kan være litt vel snill, så vi måtte nok satt litt krav om hun skulle passet datteren vår mange ganger i uka. Men siden de bor et par timers kjøring unna er det ikke noe problem snarere tvert imot.
Raven Skrevet 29. mai 2006 #15 Skrevet 29. mai 2006 Svigermor og mannen hennes ( bestefar nr 2 ) er veldig greie. De hjelper mye til med barnebarna og de har også hjulpet oss en god del økonomisk. Men mest av alt så har de hjulpet oss masse når det gjelder barna. De passer barna våre titt og ofte og de tar barna ut på hytten sin ved sjøen flere ganger i året. Svigerfar bor på en annen kant av landet, så han får ikke tilbrakt så mye tid med barnebarna sine. Men barna storkoser seg når de er sammen med svigermor og mannen hennes. De koser seg også veldig når de får være med svigerfar og. Klart vi har hatt våre uenigheter med svigerforeldrene mine, men det er ikke noe som vi går rundt og gnager på. Jeg kunne ikke bedt om bedre svigerforeldre. Og i år så spanderer de til og med ferie på oss til Dyreparken i Kristiandsand i sommer ) Gjett om vi gleder oss :oD
Gjest Skrevet 30. mai 2006 #16 Skrevet 30. mai 2006 har ei svigermor som er super=) serfølgelig maser hun jo om div, helst om økonomi. men hun har tatt opp lån til oss så vi kunne kjøpe hus=) det samme har hun gjort til svigerbroren min=) grei dame=)
SlENNA Skrevet 4. juni 2006 #18 Skrevet 4. juni 2006 De fleste på denne siden har vel et eller annet problem, ellers hadde de ikke vært på besteforeldredebatten i det hele tatt....
ana baroma Skrevet 7. juni 2006 #19 Skrevet 7. juni 2006 De er greie nok, men svigermor spesielt er litt merkelig. Det eneste som irriterer meg er at de er uvenner med så mange. Litt slitsomt.. men som sagt, grei nok:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Svigerfra er topp! Han hjelper meg med data og sånn og er en kjempetrivelig fyr - ordntlig mann på de fleste måter - har sine sider han og , men mest postivt med ham. Svigermor derimot - hun er ikke helt god.....
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2006 #21 Skrevet 9. juni 2006 Ja jeg!! Vi er nok ikke enige om alt, svigermor og jeg, men vi har et kjempegodt forhold og hun og svigerfar er kjempeflinke med dattera vår på 13 mnd. Mine foreldre bor 1 time unna og kommer ikke bare bort en tur akkurat, men de stiller opp så ofte som de kan når vi spør. De er utrolige! Og dattera vår er veldig glad i dem og trygg på dem.
Ranveig R Skrevet 9. juni 2006 #23 Skrevet 9. juni 2006 Jepp, dei er supre! Då småen var nyfødd gav eg beskjed ein gong for alle om at det var VÅR unge, og at vi bestemmer f.eks. kva han skal ha på seg, kva og kor tid han skal ete. Heldigvis rettar dei seg etter det (sjølv om dei heilt sikkert har *lyst* til å gje han sukker på grauten fordi den smakar bedre då...). Hadde dei ikkje fulgt "reglene" hadde det blitt problem. Dei er kjempeflinke til å ta kontakt, inviterer oss ofte på middag og seinast på mandag sat svigerfar barnevakt så vi fekk oss ein roleg kveld saman med vener. Og i mai tok dei oss med på ferie i Tyrkia ) Dei betalt reise, opphald og lommepengar! Ikkje "veltar dei seg" i pengar heller, så dei har nok spart ein del for å gje oss den turen. Noko vi set uendelig stor pris på. Svigermor passar for øvrig det yngste barnebarnet sitt ein del, og då er ho av og til her med veslejenta sidan eg har permisjon. Koselig å vere to (fire med babyar då). Hipp hurra for svigers!
2jenter1gutt Skrevet 29. juni 2006 #24 Skrevet 29. juni 2006 Ja, jeg har nok opp mot det optimale når det kommer til svigerforeldre. Spesielt svigermor har jeg et veldig godt forhold til. Blitt nesten som mor for meg. (Min egen mor har jeg ikke det samme forholdet til dessverre) Og svigerfar er super han også. Bare så synd de bor altfor langt unna, og vi bare ser deg en til to ganger i året. Og ungene elsker dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå