Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 samboer å jeg har planer om å gifte oss til neste år. funnet dato å greier. bestekameraten vår vet jo selvsagt dette. og her om dagen kommer han å sier at han å nye dama(som han vært sammen med en mnd,men det er en annen sak) hans skal gifte seg til neste sommer di å. er det dårlig gjort av meg å syns det er tett av han å planlegge bryllup på samme tid som oss? det skulle jo liksom være "mitt" år neste år. venninnen min syns d var dårlig gjort av bestekameraten vår å gjøre det sånn mot meg. samboeren min vurderer å utsette bryllupet pga han vil at det skal være "mitt" år. overdriver jeg ellerer det veldig dårlig gjort av kameraten min?? håper noen gidder å svare
FruMamma med nr 2 Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Jeg vil kanskje si at du overdriver litt. Du kan jo ikke bestemme når andre skal gifte seg, selv om du vil at neste år skal bli ditt år...Bryllupet ditt, blir jo ditt personlige uansett. Men på en annen side, er det kanskje litt teit av kameraten deres å planlegge bryllup etter å ha vært sammen med dama si i 1 mnd da.
brooklyn Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 nå skal bestevenninnen min gifte seg om en uke og jeg skal om 2,5 mnd. Sommeren er lang. Og det blir jo "ditt" år likevel, siden bestekameraten deres ikke er senteret i livene deres. Men om de bare har vært sammen en mnd så er det vel kanskje litt overrilt å utsette bryllupet for noe som sannsynligvis ikke bare skjer...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Synes du legge aaaaaaltfor mye i det! "ditt" år?? Hva med alle de andre som gifter seg! Sånn helt ærlig synes jeg fokuset ditt er helt feil...Gifter du deg for å få mest mulig fokus på deg og ditt bryllup, eller for å være sammen med den du elsker resten av livet ditt?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Du har ikke vært inne på tanken om du overdriver aldri så lite...??? Du kan jo ikke nekte andre å gifte seg samme år som DU... Det er nokså sneversynt, spør du meg. Hva med å løfte blikket bittelitt og se så vidt utenfor din egen lille verden... - og når neste sommer kommer, så er det for lengst slutt med bestekameraten deres og dama.... Eller de har funnet ut at det er greit å bli litt kjent før de gifter seg, sånn som de fleste gjør.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Signerer på alt ovenfor. Selv om dere har bestemt dere for å gifte dere et år, kan ikke det bety at ingen andre får lov til å gjøre det samme, det blir bare smålig. Selv om dere får en del felles venner som kommer i begge selskapene. Jeg kan forstå det bedre dersom dere er nær slekt, søskenbarn el.l., slik at halve selskapet går i begge samme måneden, men hvis ikke synes jeg du skal unne ham og dama det! Sorry..
Dubbe Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 signerer på alle jeg også, spesiellt siste anonyme her. Det blir jo flott på deres dag uansett, og jeg er sikker på at de kommer til å gjøre det slutt uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå