eden Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Ville dere blitt glad for å få saueskinnsfell til ungen deres i dåpsgave? Tenker på et sånt ordentlig altså... Bare lurer, for jeg tenkete kanskje å gi det bort, men jeg aner ikke hva folk flest mener om det. Fikk det selv til lillegull av en venninne, men det var på en måte avtalt, så jeg føler meg litt inhabil i meningen om det.. Hehe.
Blomman Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Det synes jeg er en flott gave! Saueskinn regulerejo kropsvarmen til barnet så den kan ligge på det året rundt. God ide synes nå jeg da.
lifa og Eline Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 I stede for saueskinnsfelle ville jeg vel ha valg ett lammeskinn i stedet. det er korthåret og regulerer derfor varmen bedre enn ull.
WP-TLogPeanut Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Jeg ville ikke blitt det , hehe.. Liker ikke slike.
Gjest Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Ville satt stor pris på å få en fin saueskinnsfell i dåpsgave. Men kanskje aller helst et lammeskinn, ja, som andre sier. Fantastisk å ligge på. Vi har også et (saueskinn) i pulken. Det var greit for mor å vite at barnet mitt satt varmt og godt der også.
* Zoë * Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Vi ønsket oss det største lammeskinnet fra Nøstebarn til gullets navnefest. Han har brukt det hver dag, sommer som vinter, siden han fikk det for snart 2 år siden. Det er en kjempeflott og varig gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå