Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Dere er jo en gjeng med tøffel helter! går med pappa t-skjorte og kjøper barselgave.. Hvor er alle MENNENE ??
welle: Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Veldig mandig av deg å være anonym ja... ord deling er du god på også :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Bruker kjerringa si nick, derfor er jeg anonym.. Ingen som tør innrømme at de er tøffelhelt?
Beth84g Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Du heter ikke fred flintstone vel? Jeg er glad i samboer`n min og er ikke redd for å vise det. Er også veldig stolt over at jeg skal bli pappa og vil si det til hele verden. Men er også tøffel utenpå men det har ikke noe med det over å gjøre Pappadelen av nicket:
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Hvis det er du som har kjedet deg i det siste og skrevet et par innlegg bare for faenskap, så må jeg si at du ikke har noe å gjøre på! Slik som som jeg kan lese deg er du nok en som bare eksisterer i forholdet, men som tydeligvis har svingt litt med kjeppe. Eller at du er singel og lite å gjøre på. Men selvfølgelig, alle har meninger.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #7 Skrevet 16. mai 2006 Dere blir jo provosert som en gjeng med kjerringer og!
sid74 Skrevet 16. mai 2006 #8 Skrevet 16. mai 2006 blir ikke provisert, men syntes synd på dama de som ikke får den oppmerksomheten hun fortjener. Ikke alle er så egosentrerte som deg og du er karantert en selger tenker jeg :-) jeg er tøffel og er stolt av det! Jeg jeg er en tøffel som banker dritten av deg i alle fall. Stor i ord liten på jord passer nok bra til deg. Kansje du egentlig er homo, ja der har vi svaret
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 en tøffel tør ikke banke dritten ut av en flue! og steget videre fra tøffel er jo homo!.... er jo pyser begge deler! Elsker dama mi over alt på jord, men har litt verdighet og.. lar meg ikke styre totalt av kvinnfolk, noe som hun er meget glad for og.
sid74 Skrevet 18. mai 2006 #10 Skrevet 18. mai 2006 ååååå så sinnsyk tøff du er, du er skikkelig mann as!! NOT. Nei jeg tror du er gjemmer homo følelsene dine bak den macho holdningen din.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #11 Skrevet 18. mai 2006 HEHEHE...hva skjer a. Si meg, dette er jo som klippet ut av en ungdomschat. Det er faktisk ikke bedre å bruke homo som skjeldsord, enn tøffelhelt. De fleste kvinner setter pris på oppmerksomhet og omsorg i denne perioden av livet, da er de på det mest sårbare. Dem har fysiske ubehag, hormonellesvingninger osv..... Så til deg som etterspør menn, en mann som ikke kan opptre omsorgsfult og mykt ovenfor kvinnen han elsker virker ikke som en selsikkermann. og usikre menn, er turnoff for de fleste kvinner. Usikkerhet viser seg gjerne i eplekjekk, matcho, bøs adferd.... Få kvinner som setter pris på slike neandertal trekk hos sin mann. Kan uttale meg om dette, da jeg til daglig jobber som ekteskapsrådgiver.
Novemberpappa85 Skrevet 18. mai 2006 #12 Skrevet 18. mai 2006 Stakkars kvinne.... du har vel antagelig hypnotisert hun med dine ord...
sid74 Skrevet 19. mai 2006 #13 Skrevet 19. mai 2006 he he er enig med at det virker som en ungdomschat (morsomt) Akkurat som du vil provisere vil jeg provisere deg, funker vist bra for du vil jo ha siste ord unasett du også gitt. Homo er like useriøst skjellsord som tøffel, var defor jeg brukte det. Uansett, dersom du er ekteskaprådgiver bør du ha fått med deg at det er en del kvinner som må ofre mye pga fotball og annen sport, du bør oppfordre mannfolkene til å slå av den sportskanalen for å få det til å funke for der ligger mye av dagens ekteskap problemer og det regner jeg med at du har fått med deg?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #14 Skrevet 19. mai 2006 Til sid74, ser du svarte på mitt innlegg der jeg nevnte at det utartet seg til noe som minnet om en ungdomschat, men det er mitt eneste innlegg. I ditt svar høres du ut som du tillegger meg fler av de innleggene som står ovenfor, det er da ikke tilfelle. Og jeg var overhode ikke ute etter å provosere deg. Jeg ble litt matt av innlegget til 1.mann, thats all....
Bamboozle Skrevet 20. mai 2006 #15 Skrevet 20. mai 2006 Jaja... ikke like greit for alle! Mange som f0ler seg t0ffe bak knertaturet vett! === November blir en bra mnd for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå