Gå til innhold

Pris?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor mye kommer dere opp i? Har regnet at utstyret vil komme på ca.17000.- Da regner jeg ikke med klær, bleier og alle disse småproduktene som kremmer o.l.

Da er alt utstyret jeg har funnet nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har vel brukt rundt 7000 tenker jeg. hadde mye fra før,kjøpt brukt det vi manglet. vi har handlet inn alt. bleier krem olje,våtsevietter osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mye fra sist gang, så jeg tror jeg faktisk klarer å holde meg under 3000,-. Har bare igjen å kjøpe inn noen småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det er vanlig med 20-20 tusen om man kjøper alt nytt inkl klær, seng, kremer, ting du trenger selv osv. Den største utgiften min så langt er vel brukt vogn til 4000. Brukt stellebord/kommode 1000 også blir det vel endel småting etterhvert som gardiner, kremer ol. til en del hundrelapper, kanskje et par tusen. Har arvet seng, dyne, sengeklær og madrass og fått litt klær. Føler ikke jeg har brukt så mye da egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en del fra sist, så blir ikke så mye denne gangen siden det er jente begge gangene. Er foreløpig kommet opp i 2300kr, ikke mye akkurat. Blir vel litt mer småting på slutten kanskje! Sist måtte vi kjøpe alt, da kom vi opp i 20000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...