Gå til innhold

kort jentenavn (to stavelser) og som slutter på i/id/y/ild..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har to jenter fra før med sånne navn og nå trenger vi å finne på et til!

Noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å flott! Takk :) Liker Gørild, Ingrid og Jorid! Vi vil gjerne ha litt "vanlige" og tradisjonelle navn samtidig som ikke alle i klassen skal hete det samme. Nå skal jeg sjekke hva de navnene betyr og om de er kristne (vi vil ikke ha kristne navn siden vi ikke er kristne selv).

 

Lurer litt på Sonni også, selv om det ikke er så kjempevanlig. Hva synes dere om det navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Ingvild er kjempefint, jeg :-)

 

Men jeg liker ikke Sonni. Het ikke han Miami Vice helten det?? Uansett er det et litt harry kallenavn en far kan bruke på sønnen sin i USA. Ser for meg en stor gård der den gamle gubben kaller sin hillbilly sønn for Sonny-boy.. Selv om sønnen er 50 år...

 

Ingrid er også kjempefint, men ganske mye brukt for tiden. Og litt nært Ingrid Alexandra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeelp, det ante jeg ikke, det med Sonni og Miami Vice og kallenavn på sønner i USA. Hahaha...tenkt om vi hadde valgt det da. Jeg liker det navnet etter en viss tilvenning, men det er vel fordi jeg kjenner ei som heter det og forbinder navnet med henne. Hun er veldig pen og nett av seg samtidig som hun ordentlig sjef! Enig i at Ingrid blir litt dumt etter Ingrid Alexandra. Og Ingvild er også pent, da..

 

*hovedinnlegger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...