Gå til innhold

Raskt slanketips


d",)~^~^~

Anbefalte innlegg

Jeg veier ca 30 kilo for mye og har i alle år prøvd å skjule kroppen min bak store, uformelige klær. I tillegg har jeg lagt meg til den uvanen at jeg går med overkroppen lett foroverbøyd for å skjule magen liksom.

Jeg har også ei venninne som er stor, men jeg har bestandig sagt at hun bærer vekta så godt. Og plutselig gikk det opp for meg hva det betydde.

Så nå har jeg begynt å endre kroppsholdning. Fram med brystene og rett i ryggen. Skyve bekkenet fram når jeg går. Klær som har litt innsving i livet. Og resultatet er formidabelt, folk kommenterer så flott jeg har blitt og spør om jeg har slanket meg. Akkurat nå ammer jeg og har ikke funnet amme-bh som passer perfekt. Men når jeg er ferdig med å amme skal jeg dra på spesialbutikk og investere i noen gode bh`er som også vil gi meg mer former.

Og, jeg gjør mitt aller beste for å gå ned, men istedet for å vente til jeg når idealvekta med å være fornøyd med meg selv så føler jeg meg mer konfortabel med kroppen min nå ved å ta i bruk disse små triksene.

 

Så nå går jeg sommeren litt mer optimistisk i møte :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt form/skreddersydde klær, høye hæler, en god bh og litt utringning gjør underverker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. det der hørtes horete ut. Mener altså f.x en formsydd drakt og vise bittelitt hud slik at man ikke ser større ut enn det man er. Høye hæler for å få en bedre holdning. Hold-in strømpebukser er også fint når det gjelder holdning og problemmage. God bh for å skille slik at mage og pupper ikke går i ett.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

'

Sikkert veldig lure tips det der.

Men jeg får dem ikke til å funke for meg.

 

Jeg går også litt sønn forroverbøyd for å sjule magen,

Store uformelige klær.

 

Vel, høye hæler:

-Jeg har funnet ut at sko ikke er lett når man er veldig overvektig.

Får jo ikke føttene ned i lekre små sko.

Og støvletter med hæl...vel, får dem ikke over leggene.

De med glidelås går ikke glidelåsen igjen, og de med strets blir for små, rett og slett. Tro meg, jeg har prøvd minst tusen par.

 

Formsydd, jakker med lett innsving, tja, kan se pent ut når jeg står/går, men kan jo ikke sitte med det, da velter jo alt ut.....

Dessuten så finner jeg ikke lett innsvingete jakker ol som er sid nok til at de dekker rompa....

 

Hold inn strømpebukse...blæææh, da tyter alt ut over linninga.

Dessuten har jeg problemer med å finne store nok, de er sååå stram i låra. og i linninga.

Og jeg erfarer at de "siger" litt uansett om de er fpor små, så jeg føler meg litt sirompa under stakken etter en time.......

 

Bh, jo de har vel store på kaphal, men selv de store der ser ikke bra ut påmeg....Skulle vel ha bestilt noen skikkelige dfra "miss mary of sweden", for kaphal sine er ikke noe særlig, må vel ha 105 d eller c.

 

Rette frem brystene.....nei da føler jeg meg enda mer svær....

 

Vel, knøttet og froggi, kjempefint at det funkler for dere.

 

Heldige dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fine-former.no/ - støvletter som skal være videre i leggen- verdt å teste?

også http://www.abigale.no/ har slike støvletter.

Har prøvd x antall støvletter som skal oppover leggen men det er umulig. Har sett bilder fra str 2 i legg og de ser brede og fine ut :) Formsydde jakker skal ikke nødigvis være helt gjenlukket når man sitter. Er da ment at man skal kneppe dem opp minst en knapp (gjelder alt pentøy/dressjakker). Det er store uenigheter om jakka egentlig skal dekke hele rumpa eller ikke, men kanskje prøve en som dekker halve rumpa slik at det blir litt mer oppdelt? (tror jeg har sett for mye Susannah&Trinny).

Er GIGANTISKE forskjeller på de hold-in strømpebuksene. Har tidligere lagt ut link til deg angående "Slim and Lift Silhouette" Der går størrelsene opp til XXX-Large 50 - 62 inches i livet (tilsvarer 127 - 157.5 cm).

 

Angående BH'er

Få deg skikkelig målt i en bh butikk!!

 

Her er en link til bh'er i din størrelse hvis du har 105 c (tilsvarer 46c i usa/storbritania)

http://clothing.search.ebay.com/46c_Clothing-Shoes-Accessories_W0QQfkrZ1QQfromZR8QQsacatZ11450

 

Hvis du har 105d (46d) så er dette linken:

 

http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&from=R10&satitle=46d&sacat=11450%26catref%3DC6&bs=Search&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=

 

Det er ingen som har sagt ta man må ha kjedelige bh'er eller klær selv om man har ekstra på kroppen

Håper dette hjelper deg litt på vei.

 

Har skjult magen og puppene i sikkert 10 år nå- har elendig holdning, men er glad for at dette er noe av det som har hjulpet meg litt på vei. Ønsker deg lykke til ! *klemme*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha en episode fra motepolitiet UK (Trinny&Susannah) hvor det var snakk om klestips for de som hadde ekstra former. Hva man burde unngå og hva som var lurt å se etter. Hvis du vil så kan jeg prøve å få sett gjennom cd'ene i løpet av uka for å se om det finnes her et sted. Det er vanskelig å finne riktige butikker, men har man først funnet noen så blir ikke det å finne passende og pent tøy vanselig lenger. På Ebay har de mye fint tøy i forskjellige størrelser. Har en del linker til forskjellige nettbutikker der som har bra tøy til greie priser. Er som sagt bare å si ifra så setter jeg igang med å finne linker og/eller videoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

jeg må si meg helt enig! flotte tips du kommer med!!

 

av erfaring veit jeg det du påpeker fungerer, for det har i stor grad noe med holdning å gjøre! opp med haka og vært litt stolt og vis litt selvtillit selv om rompa disser litt ;)

 

jeg så et oprah-program der de hjalp vanlige kvinner til å få finne rett bh str. damene så kjempe bra ut etterpå! når man får puppene riktig, kan det gi inntrykk av midje (bare juks hehe), ford i puppene går ut til siden, og der bh'en går rundt kroppen, er der vi er smalest... derfor blir det et inntrykk av at en har slankere midje, selv om det egentlig ikke helt stemmer hehe ;) alle, og ihvertfall store, damer bør investere i gode bh'er!

 

syns det var et fint innspill, Knøttet, nurket og snupp!! :)

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...