Gå til innhold

kvalme og tulletanker


selfangerkjerringa

Anbefalte innlegg

Forrige svangerskap var jeg kvalm hele døgnet i tre mnd, og spydde hele tida. Nå er jeg 7 uker på vei med nestemann, og har vært kvalm i nesten to uker. Inkl oppkast. MEN idag var jeg ikke kvalm da jeg sto opp... jeg var skikkelig nervøs og tenkte at nå har jeg mista ungen... jeg er ikke kvalm fordi det er slutt på hormoner fordi jeg ikke er gravid lenger.... jeg begynte nesten å grine, fordi vi ble så lykkelige da jeg fant ut at "uhellet" var skjedd på ny.

 

Men hva skjedde nå kl 10 på jobb? Jeg ble kvalmere og kvalmere, og joda, plutselig måtte jeg hive fra meg telefonen, springe på do og spy - igjen. Så da er vel hormonene der enda - og antageligvis også knøttet :)

 

Er jeg rar når jeg sier at jeg aldri har vært så lykkelig over å kaste opp noen gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja - det eneste som er værre enn å være kvalm og spy - er å IKKE være kvalm og spy, hvis man forventer at man skal være det ! ( Det kan jo hende det bare var et snev av omgangssyke eller noe pålegg som var blitt for gammelt, hva...) Jeg var kvalm HELE første svangerskapet - lå innlagt med intravanøst i uke 11, andre gangen prøvde jeg nåler, men det hjalp ikke noe - så nå er jeg spent på om jeg ser 8 "lykkelige" måneder foran meg med porselenskåla mi !! ( Vi har faktisk et ganske nært forhold fått...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...