Gå til innhold

Vesla i magen er vannvittig aktiv...vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før har hun holdt et rimelig normalt aktivitetsnivå,men de to siste dagene er det ikke ro i det hele tatt...I går hadde hun ikke pause på et minutt engang,det gikk fra 6 i går morges til jeg la meg ved halv tolv-tiden.

Og begynte på'n igjen i morges...slimproppen gikk også på morran i dag,og jeg har endel kynnere nå...det hadde jeg også i hele går..

Flere som har det sånn??

Har termin 25.05,men legen sa det kunne skje når som helst i og med at forrige gang fødte jeg tre uker før termin...

Vil gjerne hun skal bli i magen noen dager til,for vi driver og gjør klart litt hjemme her ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen min er også aktiv, fikk vite på lørdag da jeg var på ekstra ul at det er fordi jeg har mye fostervann og at det gjør det lett å bevege seg mye...

Skrevet

Har 5 uker til termin og her er det full rulle stort sett hele dagen og ikke minst på natta!! Selv om hodet har festet seg så har jeg ikke merket det på aktiviten, bare at det begynner å bli noe trangt og ubehagelig.

Skrevet

Min har vært kjempeaktiv hele tiden, er 6 dager over nå og det har stilnet bittelitt. Men jeg fikk også beskjed om at han var så aktiv pga mye fostervann og god plass til å bevege seg i. Kan hende bebisen din har fått litt ekstra energi og plass de siste dagene!!??

Det er sikkert bare positivt at hun er aktiv.

Skrevet

5 dager til termin og Tobias er heeelt gæ'ærn i magen:) synes det er bra jeg da, så jeg vet at alt står bra til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...