Gå til innhold

Lister meg inn her til dere jenter jeg...


Drømmen *Prinsesse23.01.2007*

Anbefalte innlegg

Hei på dere jenter!

 

Lister meg inn her til dere jeg med et forsiktig HURRA! :o)

 

Endelig ble det vår tur etter 13 pp og utredning neste, å det helt av oss selv! Har aldri vært gravid før, så nå håper jeg bare at den lille klamrer seg fast der inne og ikke kommer ut for om 8 mnd. Så forhåpentligvis kommer vår lille engel den 20.01.2007

 

Er 4+4 i dag, så det er jo enda veldig tidlig, håper de neste ukene flyr av gårde. Har hatt relativt sterke menssmerter et par dager, så var sikker på at tanta skulle komme, men har ikke sett noe til henne enda.

 

*Spennende*

Drømmen *20.01.2007*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

 

Gratulerer så mye!

Vi har termin rundt samme tid vi. Terminen min er foreløpig 21.01.2007

Jeg var til legen i dag med urinprøve-klart positiv. Full klaff på første forsøk også. Veldig godt etter som vi mistet i januar (vi valgte å vente litt med å prøve, for å vite at kroppen var kommet i gjenge igjen).

 

Hvordan er formen din ellers? Jeg er i forholdsvis god form. Kjenner litt stikkinger over livmora, men ikke mer enn normalt. Jeg har forresten en gutt på tre fra før.

 

Lykke til til oss begge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei på deg!

 

jeg kjenner ingen verdens ting jeg! Ikke noe i det hele tatt. nesten litt sprøtt. Får få bestillt meg en legetime i morgen jeg også sånn at vi kan få det stadfestet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+2 sånn ca i dag og tenk - det merkes ja!!! HAr vært kvalm og utabil i humøret i flere dager - I dag kjørte vi forbi et skolekorps med drillpiker... Tårene bare spruta, så rørt ble jeg ! Kjenner dette igjen fra mine to andre graviditeter - da satt jeg og så på spanske såpeserier og snufsa....Har ikke tenkt på å teste noe enda, da jeg trodde det var litt tidlig? Men følelsen er der. Nå er det bare å krysse fingrer og håpe det beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Har termin rundt den 21,og er KJEMPESPENT på om den vil sitte denne gangen.

Hadde en SA 17.April,og testet no positivt på min ikm-dag den 12.Mai.

 

Jeg lister meg så stilt på tå.........(",)

 

Lykke til da Drømmen(",)

Satser på at den sitter no,at den har klamret seg godt fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er vi jo flere som er i akkurat samme situasjon. Det er jo ganske deilig da. Åsså termin så nærme hverandre da gitt! :o)

 

Jeg tar en dag av gangen og er like gla' når jeg våkner om morgenen og alt kjennes bra. Sikker på at dette kommer til å gå helt fint for oss alle!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...