Gå til innhold

Bekkenløsning!!


Jeg er HAR FØDT!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har i en ukes tid kjent sterke "stikke"smerter som begynner i midten av rumpa og stråler opp i korsryggen og nedover i ene benet. Jeg kan til tider bli lammet i høyre ben, helt ned i leggen. Tok det opp med legen min, og han sa det var begynnende bekkenløsning.

 

Jeg jobber som hovmester på restaurant, og går fra jeg kommer til jeg går. Regner med å sykemelde meg veldig snart, da smertene til tider blir vanvittige, og jeg sliter med å holde følge med tempoet på jobb. Jeg har virkelig ikke lyst å gå hjemme til oktober, men alle anbefaler det, så da får jeg vel krype til korset. Hvis jeg mot formodning blir bedre etterhvert, går jeg heller tilbake på jobb.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med aktiv sykmelding? Har gått på det i snart 3mnd (jobber i hjemmetjenesten) og pga den har jeg kunnet være på arbeidsplassen og gjort litt andre oppgaver og ikke minst hatt kontakt med kollegaer. Blir litt stusselig å bare gå hjemme og hvis det er bekkenløsning tviler jeg på at du blir noe bedre før etter fødselen... Uansett lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det hadde sikkert vært ok det, men arbeidsgiver har ikke mulighet til å gi meg andre oppgaver enn å servere som jeg alltid gjør.. Det er litt kjedelig akkurat det. Vi får se, jeg skal til jordmor på torsdag, og jeg tror jeg vil høre hva hun vil anbefale meg å gjøre.. Kanskje gå ned i 50 prosent?? Har hatt relativt lite vondt idag, så kanskje det ikke er så ille som jeg tror.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...