Northernlights Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Han er snart 22 aar, men likevel "ungen min". Han gifter seg i slutten av august. Tenk at tiden har gaatt saa fort......! Naa maa jeg klekke ut en flott gave =) Er det noen som synes ei diger Bestefarsklokke er en fin presang? (Saann stor gulvklokke) Vi unge folk ha saanne gaver?
Gjest Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Hei Det var hyggelig å høre, det blir nok en kjempe fin dag ) Selv skal jeg gifte meg 8 juli. jeg er 23 år. Ang gave så ønsker vi oss penger for det kommer alltid godt med, jeg hadde nok ikke ønsket meg en klokke, men dette er nå smak å behag da ) Lykke til!
FruMamma med nr 2 Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Jeg er enig med vuggi vuggi her. Jeg personlig syns slike klokker blir for store til å ha noen plass, og mest sannsynlig hadde den nok blitt satt bort etter en stund. Har de ikke lagt ut ønskeliste noe sted ?
yasmina Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Wow, gratulerer så mye da. Når det gjelder klokken er det vel litt avhengig av hvordan de bor osv. Hos oss hadde den glidd rett inn, men ikke hos søsteren min på 22. Er imponert over at noen faktisk både har babyer hjemme og gifteklare barn. Blir dåp og bryllup samme år,da ? Vet ikke hva slikt koster der borte i statene, men hva med et weekendopphold et eller annet sted. Det hadde vi satt pris på iallefall. Klem
æsj altså! Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Gratulerer med sønnen:) Hvor gammel er du northernlights? (Ikke frekt ment...) Tror kanskje du heller burde gi de en slik klokke på et senere tidspunkt, hvis de ikke har ønsket seg det da.
kokosbolle Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 De har vel helt sikkert en ønskeliste på forskjellige butikker? Sjekk ut hva de ønsker seg, og så kan du jo slå litt på stortromma siden det er sønnen din. Når det er noe de ønsker seg vil de jo garantert bli kjempeglade for gaven.
Northernlights Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2006 tiger_mamma -som snart er gift: jeg fyllte nettopp 40. Jeg var 17 da jeg ble gravid 1.gangen, - og naa skal gutten jeg fikk den gangen altsaa gifte seg....tiden gaar fryktelig fort.... Nei, de har ikke lagt ut gaveliste. Jeg fikk jo nettopp vite denne nyheten, og det begynner aa synke inn at det blir bryllup snart. Foeler meg ikke saa gammel, selv om mange helt sikkert her inne synes 40 er urgammelt ;o) Vi har ikke bestemt oss for gave enda. Penger blir det nok ikke, for jeg er tilhenger av gave fra oss. De har heller ingen verdens ting av utstyr, da de ikke har bodd hjemmefra noen av dem enda. De driver aa ser seg ut leilighet i disse dager, saa de trenger jo absolutt alt av utstyr.
%anonym% Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Da ville jeg nok ikke kjøpt en diger klokke til dem... å heller kjøpt endel utstyr som dei trenger til leiligheten deres. Hva me feks. Dobbeltseng - Sofa + sofa bord.... slike store ting som dei kommer til å trenge i den nye leiligheten... men ikke kommer til å få av andre gjester, utenom kansje svigerforeldrene til din sønn... Etter mitt bryllup fikk jeg MASSE kjøkkenutstyr og mesteparten ligger i esker enda for jeg hadde ikke plass i min leilighet til så mye.... Mine foreldre og svigerforeldre gav oss en pakke å så betalte dei for utgiftene for maten i bryllupet... for dei ville så gjerne spandre litt av festen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå