Gå til innhold

Flere som har barnet nedi bekkenet nå?


Tess,mamma til 2:-)

Anbefalte innlegg

Jeg var hos jordmor for to dager siden og hun kunne fortelle at magen min var sunket og at barnet lå langt nedi bekkenet. Hun mente jeg kunne føde tidligere. Er i uke 32. Magen min har egentlig vært langt ned i et par uker uten at jeg har tenkt mer over dette. Flere som har mager som har sunket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om babyen er i bekkenet, men fikk høre det i går at magen min ikke var så langt oppe som den har vært.. Er i uke 33 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 30+1, babyen er nede i bekkenet, magen har sunket. De på sykehuset mente jeg kom til å føde ca 3 uker før. Så får bare vente spent og se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt, men synes at jeg kjennte nedpress i går, og tydelig mer spark i ribbeina, skal på Ul i morgen, så vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30+4 uker på vei. Jeg vet ikke om barnet er nede i bekkenet, men magen er veldig lav. Det har den forsåvidt vært i over en måned. Hun ligger med rumpa ned så kjenner mest spark nedert i magen og mot venusberget (hvis det er det det heter). Til tider virker det som om hun skal tråkke ut av meg eller at hun danser på blære mi. Helt spesielt...får i de sekundene hun tråkker borti en enorm trang for å tisse, men så går det over så fort hun trekker til seg beina igjen. Men tror bare jeg bærer lavt. Det er ihvertfall det alle sier til meg, men skal på kontroll om to uker så da får jeg se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos JM idag, å jenta vår ligger med hodet nedi bekkenet ja. Med ei hånd ved siden av hodet visstnok;)

 

Sånn har hun ligget noen uker alt, for der kjenner jeg hikkinga støtt så.. Langt nede ved skambeinet.. Å det er ikke sjelden i løpet av en dag hun hikker.. :)

 

Veit ikke om den har sunket så mye.. Kanskje litt. Er i uke 32 nå. SF-målet mitt var på litt over 29 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mi har lagt seg ned me hode og har ligget slik i 1uke nå,hun har ikke festet seg enda,men sikkert så ikke lenge til:) Er 31+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmora mente at magen har sunket og at hodet lå nede....hu så det oxo på symfysemålet oxo at det hadde stagnert litt sidn magen har sunket.

jeg kjenner ganske kraftige støt fra hodet helt "nedi der" og lurer på om det kan bety tidlig fødsel. kjenner mye spark i ribbena og overalt egentli.

jeg er i snart uke 32.

har dere ville tatt opp det med legen på torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på 3D i dag og Knøtte ligger med hodet ned! Men jeg vet ikke om hun er så langt nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til jordmor torsdag, tenkte jeg skulle høre med henne om det er vanlig, og om det kan bety tidlig fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...er i uke 31 og fikk beskjed av legen nå om at hodet hadde festet seg.... Hadde ikke forventet at det skulle skje enda...men, men , det blir ihvertfall ikke setefødsel da:-) Magen har og sunket noe ned.Er andregangs fødende og sist festa hodet seg i uke 36...og andre gangen er det ofte at det fester seg senere, så vet ikke helt hve det betyr?? Men merker godt at det trykker mindre på lungene nå da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist jeg var hos jm var han langt nede i bekkenet, ikke helt festet.

en barnet til en veninne av meg har hatt hodet festet siden uke 28, hun hadde også fått beskjed om at han kom til å komme en stund før tiden, han har ikke kommet enda og hun noen dager igjen til termin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...