Gå til innhold

Æsj, jeg blir så stressa::,::;;.:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke fått sendt ut innbydelsene ennå. (gifter oss 29 juli)

Har ikke fått vite før nå til hvilket klokkeslett vielsen skal være. Det er Fame som skal lage innbydelsene våre. Jeg var å leverte tekst der på mandag, og de skulle sende et forslag til oss på mail.

Vi har ennå ikke hørt noe, og det tar jo sikkert ytterligere 2 uker før vi får de ferdige innbydelsene.. åååå.

Har fått sagt far til nesten alle på gjesteliste da, men det er sikkert en haug som venter nå.. "blir vi fortsatt bedt liksom"

Har nesten alt annet under kontroll da, nesten... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper at det ordner seg, gjør nok det ser du!

Vi har fått ordnet det meste, men innbydelsene har enda ikke blitt sendt ut. Skal bestille de ikveld (sier det hver kveld- men alt ligger på laptopen te mannen min. . ). hehe :)

Gifter oss i august da.

Så sånn er det :D

Skrevet

vi laget innbydelsene forrige fredag. Trodde det skulle ta et par timer. Det tok fem. Min samboer klarte plutselig ikke å klippe bent og han klarte heller ikke lime skikkelig, så da måtte han bare stå over...

Da jeg var ferdig var jeg så forbanna at han burde prise seg lykkelig over at jeg i det hele tatt ville gifte meg med han når jeg våknet......For det ville jeg ikke når jeg sovnet...

men senest to mnd før, det har jeg hørt. Men, om de allerede vet når det er, så er det jo greit.

Skrevet

Ring og purr på de.

Vi gifter oss også i august, og skal sende ut nå i mai, med SU innen 1.juli. Tror det blir greit jeg.

Skrevet

Jeg var innom der i går, og da sa de at de kom om en ukes tid. Jeg slipper heldigvis å gjøre noe annet enne å skrive navn på de og putte de i konvolutter så akkurat det tar ikke tid.

Jeg har satt SU innen 30 juni, så da får de jo nesten 1 mnd på seg. (-:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...