Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Jeg og min eks har lange diskusjoner om hvor lenge han skal ha barna i sommerferien. Jeg mener han må ha de minst 2 uker, han mener mindre. Jeg kjenner andre som har barna sine både 3 og 4 uker på sommeren. Hvor mye er "normalt" for faren å ha barna om sommeren? Hva slags avtaler har dere?
<3A&A<3 Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Pappan til sønnen min skal ha han i 2 uker,det er vel opp til hver enkelt. Men man burde jo ha 2 uker eller mer mener jeg da ...De ukene går jo fort...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Dersom han har ordinært samvær ellers, annenhver helg og 1 dag pr uke gjelder da også 2 uker på sommeren. Hvorfor mener du han bør ha barnet mer? Faren får jo ikke automatisk mer ferie selv om han har barn. Si han får 4 uker ferie totalt da, så er han sammen med barnet 2 av dem, og 2 for seg selv.. Blir jo likt som med deg det Eller?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Vi har ikke ordinært samvær, men han har dem hver 4. helg fordi han bor et lite stykke unna. Jeg er fornøyd dersom han har dem 2 uker, men han mener 1 uke til maks 10 dager er nok. I fjor skulle han ha dem 2 uker, men etter 9 dager måtte han plutselig "på jobb".. Og det er jo dumt hvis jeg har andre planer eller har reist bort (noe jeg ikke hadde i fjor, heldigvis..) Hovedinnlegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå