Gå til innhold

Permisjon og må tenke jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 1,5 år siden mistet jeg jobben i omstilling. Hadde jobbet i firmaet i 18 år og vært med på flere oppkjøp og sammenslåinger.

I fjor tok jeg ett vikariet på 60 % fordi jeg tenkte det kunne være deilig å slappe litt av en stund etter ett hektisk og turbulent sisite år i firmaet jeg jobbet i. derfor har jeg pr. dags dato ingen jobb å gå tilbake til etter endt permisjon.

Men saken er at min mann vil ha mer enn 5 uker med permisjon, han vil helst ha rundt 4 mnd. Det betyr jo at jeg må begynne å søke jobber nå.

sendte en søknad forrige mandag og jeg ble kalt inn til inntervju?

Synes det er helt utrolig at når man skriver at man er i svnagerskapspermisjon og ikke kan begynne å jobbe før utpå høsten blir man allikevel innkalt til inntervju, skal i morgen så da gjelder det å ha hellet med seg og oppføre seg riktig.

Går gjennom rekruteringsselskap så jeg vet ikke hva firmaet heter men går ut fra at jeg får greie på det i morgen.

Håper dere kan tenke på meg og krysse fingrene for meg i morgen

kl. 14.00.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med jobbintervju ! Hvis dette er den første jobben du søker så er det jo kjempebra å bli innkalt til intervju. Jeg skal tenke på deg og krysse fingrene.

Lykke til !

Skrevet

Så spennende!

Skal krysse fingrene for deg jeg:-)

Og uansett så er det jo kjempeflott å bli kalt inn, som du sier, i svangerskapspermisjonen!

Skrevet

Ja, det er den første jobben jeg søker på nå, det er litt tidlig egentlig å begynne å søke ettersom det ikke er aktuelt før i midten av sept og utover.

Eline er bare 3 mnd og 1 uke enda så det frister jo ikke å beg. å jobbe, men synes ikke det er riktig at jeg skal være så egoistisk å nekte mannen min mer permisjon ettersom han gjerne vil ha mer.

Skrevet

Så flott at du er kalt inn på intervju på første forsøk!! Gratulerer!

Jeg skal selvsagt også krysse fingrene for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...