Gå til innhold

"Deilig å lage barn!"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille datter på 5 hadde en herlig kommentar her om dagen. Hun så at vi holdt rundt hverandre, la hodet på skakke og så: "Det er deilig å lage barn!"

 

Hilsen pappa (43)

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 5 år hadde også en kommentar her en dag.

jeg var nydusjet og skulle tørke meg.

min sønn kikket opp på meg , så sa han mamma hvorfor ligner du på en ku:) hæææ sa jeg.jo puppene dine henger rett ut i luften:)

Skrevet

Ja ikke sant................ Det kommer som oftest de beste kommentarer i fra barn

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hahaha.. Der måtte jeg jammen le du:P En ku..

Dem er nå fryktelig skjønne disse barna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...