Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Vår lille datter på 5 hadde en herlig kommentar her om dagen. Hun så at vi holdt rundt hverandre, la hodet på skakke og så: "Det er deilig å lage barn!" Hilsen pappa (43)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Min sønn på 5 år hadde også en kommentar her en dag. jeg var nydusjet og skulle tørke meg. min sønn kikket opp på meg , så sa han mamma hvorfor ligner du på en ku:) hæææ sa jeg.jo puppene dine henger rett ut i luften:)
Gjest Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Ja ikke sant................ Det kommer som oftest de beste kommentarer i fra barn
cathludd Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Hahaha.. Der måtte jeg jammen le du:P En ku.. Dem er nå fryktelig skjønne disse barna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå