Gå til innhold

Like å suge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å suge kjæresten min... Jeg synes det er så deilig å ha den i munnen, å leke med den! men han sier at han aldri har møtt en dame som liker dette før meg.. Og når jeg tenkte meg om, kom jeg bare på EN bekjent som også liker dette, og hun er litt småpervers av seg til vanlig også.. ;) hehe... hver sin smak men allså, det jeg lurte på; Er det så unormalt å LIKE å suge, og selv få nytelse av det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope ikke uvanlig det:)

jeg digger det også:)

å det gjør sambo også:)

Skrevet

liker å suge jeg oxo...jeg blir tent av at mannen min nyyyter det så godt:)

Skrevet

Jeg elsker det!! Og det gjør han også :-D

Skrevet

Jeg elsker det også, og blir utrolig opphisset av det :)

Skrevet

Jeg blir utrolig opphisset av se se hvor mye samboeren min nyter det, orker ikke så lenge, da han er velutstyrt, men litt er bedre enn ingenting;)

Skrevet

Jeg liker det også veldig godt!! Og elsker at han gjør det samme med meg :-D

Skrevet

Dessverre, jeg liker det ikke, ble introdusert for meg ved tvang (ikke han altså).

Men jeg gjør det allikevel, om ikke så lenge av gangen, for jeg ser jo at han nyter det. En gang opplevde jeg faktisk at det var opphissende også! Håper det skjer videre.

Skrevet

Jepp! Jeg eeeeeeelsker å suge!!!

Har alltid gjort det og har skjønt jeg gjør det bra ;-)

Deilig å ha den makt- og kontrollfølelsen over mannen min...å kunne styre når han skal få komme osv.

Men opplever det samme som du blant venninnene mine - de fleste gjør det for hans skyld, ikke for sin egen. Synd...for dem...

Skrevet

Jeg gjør det ikke så ofte, men det er gøy å overraske med det innimellom. Og jeg liker det, blir opphisset, men kanskje mest fordi han nyter det så innmari! men han vil som regel avslutte det etter en stund, for han vil ikke komme med en gang..men det er en bra "starter" :)

Skrevet

Det er kjempe deilig. Blir så opphisset av det... vi starter nesten alltid med deilig oral sex på hverandre, finnes nesten ikke noe som er bedre. Hmm blir kåt bare av tanken her jeg.....(-:

Skrevet

Desverre er jeg ikke så glad i å suge. Mannen min elsker det, men har nok skjønt at jeg ikke er så begeistret. Med tidligere partnere har jeg også svelget, men syntes egentlig at det er motbydelig så det får ikke mannen min oppleve... Etter hvert som jeg har blitt eldre tør jeg sette mere grenser for hva jeg gjør og ikke. Før var jeg med på "alt" da jeg ikke turte å si nei. Veldig synd egentlig. Det positive er vel at jeg er mere utforskende på andre sex-arenaer...

Skrevet

Jeg har vært veldig opp og ned på dette med oralsex. Syntes det var veldig gøy en periode når jeg var yngre, men nå synes jeg det er bare ekkelt og nedverdigende. Å skulle ha en annen persons kjønnsorgan i munnen er liksom toppen av ydmykelse. Har likt det før, men dette har endret seg 'over natten'. Merkelig..

Skrevet

Vanligvis blir jeg veldig tent av det, men etter at jeg ble gravid har bare tanken gitt meg frysninger nedover ryggen..ekkelt. stakkars kjærsten..:)

Skrevet

uff da.. men, tror nok han berger bra ;p Og fra d jeg har lest av dine innlegg, er d kanskje bra om du har d fint ;p

Skrevet

Jeg har aldri likt å suge før, men nå begynner jeg å like det. Mest fordi samboern synes det er deilig! Før var det direkte ekkelt, men nå er det helt ok. Jeg suger gjerne til det går for han, men svelger ikke.... Så holder han lenger ut etterpå også:)!

Skrevet

Et dumt spm dette, men hvor gjør dere av sæden om dere ikke svelger? Spytter ut? Sier han at han kommer og så spruter et annet sted.... veldig dumt spm, men jeg lurer litt..

Skrevet

Hei, nei det var ikke domt spm! Jeg ronker han samtidig som jeg suger, når jeg merker at det går for han, har jeg den nesten ute av munnen. Bare slikker på den liksom, får jo sæd i munnen, men svelger ikke......

Skrevet

jeg ELSKER og suge sambo :)

han sier jeg er den beste han har opplevd... hehe.. men jeg virkelig nyter det... men kanskje fordi han alltid er ren og pen og jeg blir sinnsykt tent av og høre han stønne ja :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Eksen min insisterte på at eg jeg skulle suge ham siden han hadde sleikt litt på meg, men det ville jeg ikke, og sa nei. Han fortsatte å mase, men jeg ville absolutt ikke gjøre det, og gjorde det heller aldri. Blei heldigvis slutt med ham nokså fort.

Men med min andre, og nåværende kjæreste, så var det absolutt ingen masing. Da jeg etter noen måneder fortalte ham at jeg hadde lyst til å suge ham, så sa han at det var noe jeg ikke skulle tvinge meg selv til å gjøre (jeg var kanskje litt sjalu for eksen hans hadde jo sugd ham masse, og da følte jeg at jeg måtte det). Så jeg venta litt, og så hadde han bursdag, og var nyvaska, og jeg spurte ham åssen man gjorde det. Han sa selvsagt at jeg måtte dekke til tennene, så det gjorde jeg!:P Så sa han at det jo ikke var så mye suging involvert, men bevegelse fram og tilbake. Så da gjorde jeg det, og vi hadde det bra begge to!

Har gjort det en del ganger etter det...ofte jeg som tar initativet. Men jeg har aldri latt ham komme, noe som er helt greit for begge, for han liker best å komme vaginalt uansett. Veldig kjipt for meg da, for når vi har vaginal sex like etter, fkommer han jo etter 5 sekund, menmen. Liker det så lenge han er ren...huda på kuken er jo kjempemyk og uten hår, så det kjennes ikke så ille ut. Skulle bare ønske vi fant en stilling der jeg kan suge ham, mens han stimulerer meg...

Skrevet

Tips: La han ligge på rygg mens du setter deg over fjeset hans, med munnen over pikken hans. Om du vil ha en mer avslappende stilling gjør dere det omvendt, men da har han mest kontroll, siden han styrer bevegelsene inn og ut av munnen din :)

Skrevet

Heldigvis så er også vi mannfolk utstyrt med ti fingre og en tunge

Skrevet

Problemet er det at jeg ikke greier å suge ham fra oversida...altså at kuken går nedover i munnen min, istedet for oppover, hvis du skjønner.

Skrevet

Jeg elsker å gjøre det :) og det er så opphissende å se at samboer nyyter det og pikken blir skikkelig stiv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...