Gå til innhold

Forlover med til frisøren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal deres forlover bli med til frisøren? Min skal ikke sette opp håret eller noe der jeg skal gå. Så jeg er usikker om hun skal bli med dit, altså komme helt på slutten å hjelpe med kjolen eller om hun bare skal få dra rett til kirka. Har dere noen tips og anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min forlover blir med til frisøren sammen med meg...

Hun har ennå ikke bestilt time der, men hun blir med uansett...

Skrevet

Min forlover skal være med til frisøren og være der sammen meg hele tiden. Vi drar derfra til vielsen sammen.

Hun er helt fantastisk(-:

Så jeg føler virkelig med dere som har litt kjipe forlovere. Skjønner jo hvor heldig jeg er nå ...

Skrevet

SLiter veldig med det samme. skulle gjerne hatt henne der som støtte men hun forstår det ikke....:(

Skrevet

jeg skal ha med forlover ditt å hun skal ordne hår å sminke sammens med meg.

blir kjempe koslig gleder meg masse..

Skrevet

Trodde det var en selvfølge at brud og forlover var sammen fra kvelden før brylluppet og helt til vielsen jeg... Sånn er det hvertfall her :)

Skrevet

Vi skal også til frisøren sammen, hun skal sette opp håret sitt, men vet hun hadde blitt med uansett. Syns det er koselig å gå sammen med henne, er også veldig glad for at jeg har verdens beste forlover :)

Skrevet

Hei ;o)

Jeg har 3 forlovere og skal betale sminke og hår til alle sammen.

Så de skal være med meg i vrtfall :o)

Gleder meg!!

Lykke til

Skrevet

min forlover skal også være med til frisøren. Hunkal også sette opp håret sitt der.. men hun hadde blitt med uansett tenker jeg.. om jeg kjenner henne rett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...