Gå til innhold

nå kjenner jeg det begynner....


-4.mai-

Anbefalte innlegg

Var gravid for 4 ås siden, og bekkenløsningssymptomene begynte da i uke 8... i uke 12 ble jeg sykemeldt. Jeg var plaget til for ca et år siden. Sluttet med p-piller etter anbefaling fra homopat, og ble bra :) Vet jo ikke om deet var derfor, men det har vær sååååååååå hærlig å ikke ha vondt hver dag dette året! Et nå 6+5 og begynner å kjenne det sjikkelig.. :( jeg har kjent det komme smygende tilbake fra et 4 dager etter befruktningen, og har fryktet at det kommer til å bli likens som sist.. gruer meg så forferdelig!! har fåreløpig bare smerter på høyre side, men det var også slik det startet sist, og det var den siden som plaget meg mest i ettertid. Et så frustrert å lei meg!! Jeg har begynt en seriøs opprydding denne helga for å "rydde plass" til et til barn, å nå verker det... forsøker å ta det rolig og ta mange pauser, det er også derfor jeg har begynt så tidlig. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... :( dette er jo noe jeg må gjøre!! :( Et alene, så det er desverre vanskelig å holde meg unna husarbeidet! Kan liksom ikke la være å rydde/vaske resten av året! hehe

Måtte bare klage litt... har noen gode råd angående forebygging? Gikk til fysioterapaut (han som kan mest om bekkenløsning i byen) sist, men han gjore ingenting for å hjelpe meg. Snakket bare om at jeg måtte få andre til å hjelpe meg osv... tror ikke jeg årker å hore på han en gang til. Vet også at vanngym kan hjelpe, men jeg tror det er lite aktivitet på dette området i sommer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...