Gå til innhold

Hva er grunnen til at du ikke ammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil beholde puppene mine slik de er. Vil ikke at dem skal bli hengete og stygge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammer fortsatt min 3 mnd gamle gutt, men trapper ned. Grunnen er at jeg skal begynne aa jobbe halv tid og lillemann maa da i barnehagen (bor i Belgia). Jeg har rett paa ammepauser og barnehagen er 10-15 minutter fra jobben, men jeg velger alikevel aa bruke mme i barnehagen. Lillemann spiser veldig ujevnt og nekter aa spise dersom han merker at jeg ikke slapper av. Har ikke daarlig samvittighet for det ;o) Synes ikke at du skal la det presse til aa amme dersom du ikke foeler at det er riktig for deg og din baby. Lykke til.

Skrevet

jeg ammet i 6uker. men så begynte jeg å pumpe meg for at sambo kunne ha lillegutt litt alene.. da oppdaget jeg hvorfor han bare skrek og skulle ha mat hele tiden.. jeg hadde ikke melk i det hele tatt. det var som vann med noen dråper melk i.. skikkelig utvannet.. så da begynte jeg på nan. og han ble en helt annen gutt.. tjukk og god, og blid og fornøyd;)

Skrevet

En privatsak, ingen har noe med.

Skrevet

Jeg ammet på sykehuset, men bare for å gjøre damene fornøyd og ikke bli annsett som vanskelig mor.

Viskte jo at jeg ikke hadde lyst å amme, så på forhånd hadde jeg kjøpt inn flasker.

Så fra første dag hjemme, gikk vi over til mme og flaske.

Har ALDRIG angret.

Dette var riktig for meg, jeg har ikke lyst å amme.

Sånn er det med den saken!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...