7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 hei! har deres kjære bekken trøbbel? hvordan løser dere dette sexuelt? jeg sliter med bekkenet, men har enorm sexlyst.. men det gjør så vondt at bekkenet bare stopper opp.. hvis jeg ligger underst da,.. hard re tips til hva som er godt for pappaer og mammaer i en sånn periode ? setter pris på ALLE inspill.. kan jo ikke slutte å ha sex nå??? det er jo 4,5 mnd igjen ..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Hei! Vi venter våres tredje i begynnelsen av Juli 06. Min kjære kone har bekkenplager og er delvis sykemeldt fra jobben. Jeg/vi insett at sex kanskje ikke er det lureste nå. Hun har lyst og jeg har virkelig lyst, men plagene hennes etterpå er ikke noe godt for henne og da er jo liksom vitsen borte. Hun sier at hun har lyst, men ikke vil pga. plagene. Hun har spurt meg om dette og vi har snakket en del om det. JEg har ingen problemer med å akseptere dette. Vi snakker om masse annet og koser oss masse på andre måter, dusjing, jeg masserer hennes ømme muskler i ryggen osv. Jeg synst at hennes og babyens ve og vel er det viktigste. Det kommer mange kose stunder med sex etter fødselen og da er det viktig at man har respektert hverandres ønsker og tanker der en av oss kanskje har hatt litt problemer med sex. Hvis ikke vil jo sexlivet etterpå kanskje ta skade. Håper dette var til hjelp:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2006 Hei ! ' Tusen takk for svar ;=) Vi ahr funnet ut at vi må utforske nye stillinger .. og det virker ok faktisk.. bare vi tar det veldig med ro.. blir jo netsen litt sånn lang dryg nytelse da, men det er jo bare fint.. hi hi Men er det vondt så er det vondt . sånn er det for oss også.. Det stopper seg jo selv-- Tusen takk igjen og god helg ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå