Gå til innhold

Hmmmm... får vell "pepper" for dette navnet, men kom igjen jenter. Få meningene deres her:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke presentert dette for Gubben enda... men.

 

Vi "gammeldagse" navn på alle de andre barna og da vil vi ha noe i samme stil og jepp alle har Dobble navn som brukes i dagligtalen!

 

Here we go:

 

Karen-Lovisa..............eller Karen-Louisa

 

Venter i spenning jeg:-) Navnet bare datt ned i hode på meg og vell, jeg liker best Karen-Lovisa selv da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy hadde en gang to porselens dukker jeg som het Karen og Lovise og sa at når jeg ble voksen og fikk en datter skulle hun hete Karen Lovise. Syns det er fint enda jeg, med A også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har du sett!! tusen takk jenter, hadde aldri trodd at dette navnet som jeg ser på som noe gammeldags og litt sært skulle få positiv omtale:-) Ble glad nå. Ha ha ha ja da mangler d bare at Gubben IKKE liker d, eller at d kommer en gutt:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som heter Karen Louise og hun er fornøyd med navnet sitt hun :) Jeg synes begge kombinasjonene er riktige så fine, men liker begge andrenavnene best med e til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var et ganske fint navn jeg da!

 

Men ville hatt Karen Lovise helst da... Men Karen Lovisa var fint det og!!

 

Men hva med å droppe bindestreken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig bindestrek er ikke fint, men desv var det nødvendig å endre navnet til med bindestrek på et av våre barn for å få voknse i bhg og skole til å bruke begge navna.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen er pent, men da må det uttales KarEN, og ikke Kar'n, som det oftest blir her nord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et kjempefint og direkte koselig navn jeg(",)

 

Personlig synes jeg Karen-Lovise klinger bedre ..men det er min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott navnevalg! :)

 

Liker bedre Louisa enn Lovisa. Så derfor ville jeg gått for Karen- Louisa!

Skikkelig vakkert navn da!

 

Lykke til! Og gi oss tilbakemeldig på hva det ble da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå gir jeg snart opp!! Mannen syntes det var ca ok navn - men han ville heller ha Jorun-Sophia!!

 

æææææ nei vet ikke helt d da.... Jorun, ikke ille altså men, og Sophia er litt "ødelagt" for meg for nesten "alle" heter et-eller-annet og Sofie.. og det er jo veeeeldig likt Sopia.

 

 

Sukk..

Liker liksom Karen-Louisa og Karen-Lovisa jeg da.. Får nok satse på at det kommer en gutt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Karen-Sophie?

Eller Jorun-Lovisa?(Ehh, eller nei...)

 

Syns Karen -Lovisa var veldig fint, med OVI (ikke oui) for da blir det like "norsk" som Karen liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et aldeles usedvanlig vakkert navn! Stå på Karen Louise (sånn ville jeg ha skrevet det). Jorun Sophia... Tror ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Karen er kjempefint, Lovisa er jeg ikke så fan av, men ville heller valgt Karen-Louise. Uansett er det ingen grunn til å få pepper av dette, det er et kjempefint navn!!! Har reagert på andre navnforslag her, men ikke dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint navn! Blir lettere å si hvis dere bruker LovisE, men det er fint med A også! Håper gubben din liker det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...