Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Jeg er fulltidsstudent for tiden og eksamene hoper seg opp til over hodet mitt.Sambo jobber og jobbeer både helger og ukedager og jeg føler ikke at jeg får lest ordentlig til eksamen.Jeg har studert noen år og det er det samme hver eksamensperiode "men du kan jo lese selv om ungene er der","les etter de har lagt seg"osvosv. Er det virkelig for mye forlangt at jeg får noen timer fri i helgene til å lese til eksamene mine?Ungene er totalt mammadalte og vil ikke ha andre enn meg.Jeg prøver å si at det er fordi han er så mye borte,men jeg tror ikke han skjønner det.Jeg studerer jo for vår del,slik at jeg kan hjelpe til å forsørge os når jeg er ferdig.
Anne-B. Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Jeg greier i alle fall ikke å lese med datra mi rundt meg, og på kvelden er jeg som regel for trøtt.
Dua :o) Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 synes absolutt ikke du krever for mye. dere var vel to om å få barn? Det kan bli mye for dere begge til tider med små barn i huset men dette er vel begge sitt ansvar. Han burde jo også være interessert i at du får bra resultat på eksamen, da blir det jo sansynligvis lettere for deg å få jobb etterpå. At barna blir mammadalt kan sikkert være det at han er masse borte ja. Her har vi ei tulle på 5 mnd. og jeg har vært nøye med at han får legge henne og ta kvelds-stell noen kvelder og etterhvert var det naturlig for tulla også at han gjorde det.....kjempe godt å få noen timer for seg selv. Stå på sier jeg bare lykke til på eksamen!
lailali Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Klart du ikke krever for mye! Skulle bare mangle at han ikke hjalp deg så du fikk fred til å lese. Er jo viktig at du gjør en bra eksamen, det vil jo komme dere alle til nytte. Overlat barna til ham for å ta deg timer på biblioteket eller på skolen for å lese. Å lese hjemme mens barna og han er der kan bli vanskelig. Uansett så er han faren og burde være mer sammen med barna sine. Synes det er rart han ikke ønsker det sjøl.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Jeg synes heller ikke at du krever for mye. Har av og til det samme problemet selv..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Klart du ikke krever for mye, men det blir da gjerne slik. Men som du skriver så jobber han både ukedager og helger, så hvorfor ikke få en barnevakt noen timer nå og da? Så kan jo du stikke ned på bibloteket eller en plass det er stille og rolig for å studere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå