Gå til innhold

kvinnelig ejakulasjon???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei og håper noen kan svare meg på dette

for å få orgasme innvendig og på klitten må jeg massere med et vibrerende egg på klitten og samboeren min bruker dildoen (får det ikke til ved samleie), idag morges da vi gjorde dette sa han det kom en væske ut fra urinrøret mitt, er det dette som er kvinnelig ejakulasjon????? det var iallefall utrooooolig deilig.

min samboer tente veldig på dette:-)

takker for svar

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp det var det du hadde. Og det er deeeilig ja... :)

Skrevet

Hm..dette vil jeg oppleve også. Hvordan får dere det til???

Skrevet

Ved orgasme kan man gjøre to ting - trekke musklene i vagina sammen (som når man kniper igjen), dette forsterker gjerne sammentrekningene som livmoren skaper selv. Eller man kan slappe helt av og gi etter for et mulig press nedentil - eller presse litt forsiktig selv - som når man skal tisse. Da kan denne væsken komme. Vet ikke om alle kan oppleve ejakulasjon, men man kan jo prøve og se! Pass på at du har tisset før sex/onanering, for er det lenge siden, og du føler deg litt tissetrengt, kan det hende at det kommer litt urin istedet.

Lykke til! :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

for meg er det stor forkjell på klitorisorgasme og g-punktsorgasme...ved klit..får jeg sammentreknnger...innvendig ved stimulering av g punkt med fingre i hentebevegelse gjør at jeg spruter...det brer seg da en deilig varm følelse i underlivet. det kan komme mye veske...det er helt klart ikke urin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...