Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 jeg er fra Bergen, bor ved haukeland og har en gutt på 20 månder. bare nyskjerrig på om det er noen andre her fra Bergen som er i min sitasjon (alenemamma) hadde vært kjekt å snakkes:)
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Ja, jeg er alene med en 5 år gammel gutt og jeg er fra Bergen. På pratekompaniet.com er vi en gjeng med aleneforeldre som treffes jevnlig. Vi holder nå på å planlegge nytt treff. Koselig om du blir med.
mai_med_gulljenta! Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 hei hei.... jeg kommer litt utenfor bergen, 25 min fra sentrum...så svarer her jeg :-) jeg er alene med en liten prinsesse på 8uker! hadde vært kjempe kjekt å komme i kontakt med flere!! :-)
Methos 15pp Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 ååå, har du baby:)) så koselig. jeg har en gutt på 20 månder. har du vært alene i svangerskapet også? hvordan går det med mammatilværesen nå da? velkommen til mammaklubben:))
mai_med_gulljenta! Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 hei hei igjen! :-) jeg har vært alene helt fra begynnelsen ja, pappaen lovet hele veien å stille opp men blir med ordene og ikke noe mer! han har sett snuppa 3 ganger så noe hjelp fra han tror jeg ikke jeg kan regne med! mammatilværelsen e helt super, kunne ikke hatt det bedre! gullet e så snill å god mot mammaen sin, sover hele natta å blid å glad hele dagen.... kjempe heldi har jeg vært hadde nok vært mye mer strevsomt å vært alene om hun hadde hatt kolikk el. hvordan har du det da? foresten kjekt å høre fra deg! :-)
Methos 15pp Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 jeg har det bare bra. veldig travle dager med en svært aktiv karbbat;) så blir ikke mye sitting lengre, nå må jeg løpe etter ham og passe på, men moro er det:) kjekt å høre fra deg igjen oxo. så bra at vesla liker å sove da:) ingenting er bedre enn det, som jeg siser bare de sover om natten skal jeg ikke klage. han gren volsomt de første måndene, det var forferdelig tøft og var så sliten hele tiden pga søvnmangel, men overlevde heldigvis det og nå sover han som bare det:) ps. har du kanskje msn om du vil prate der? ha en fin dag:=)
mai_med_gulljenta! Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 hei hei... hadde vært kjekt om vi kunne prates på msn ja min e mail e: [email protected] håper vi snakkes
Prinsesse4 Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 Hei! Dette så jo kjempekoselig ut, så jeg slenger meg på her jeg og:) Jeg er 25år og bor i Bergen vest. Har en jente på 4år. Når skal dere møtes igjen?
Prinsesse4 Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 Hei forresten,hva heter forumet deres på pratekompaniet?
Gjest Skrevet 30. mai 2006 #10 Skrevet 30. mai 2006 Direktelink: http://d74636.u27.netbox.no/forum/forumdisplay.php?f=8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå