Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Finnes jo sååå mange tøffe klær. Men sånn inne...da bruker jeg ennå sparkebukser av og til, og ellers joggedresser. Gutten min er 2 mnd. Synes sånne snekkerbukser blir litt stive og i veien å ha på inne. Samme med gensrer som har hette på...bare i veien.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Nå er babyen min blitt seks måneder, men fortsatt går det i bodyer og strømpebukse når vi er hjemme. Når vi er ute og på besøk får han selvfølgelig andre klær på seg, og da foretrekker jeg myke to-delte dresser. Enig med deg i at dongeri virker stivt.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Body og strømpebukse. Mye fint ja men ikke særlig godt å sprelle i tror jeg
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Blir det ikke litt kaldt for babyen å ha bare body på inne? Er jo liksom bare undertøy det...jeg er redd han skal fryse, så jeg har kortermet body og tynn genser over
Ådæven Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Min lille jente på 10 uker har hatt kun body på seg inne hele tiden
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Jenta mi er 2 måneder. Bruker klær på henne inne også jeg da :0) Sparkebukser, eller myke velour joggedresser. Nå når det var vamere i været brukte jge kun en kortermet body, eller en kjole uten noe under. Men det varte jo bare 4-5 dager da desverre.... kaldt igjen nå og bruker klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå