Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Er det noen som har positive erfaringer med å tilgi utroskap? Mannen min var utro for to år siden, en engangsgreie, noe jeg har fått vite nå. Jeg har lest masse om utroskap på nettet og de fleste familieterapeuter sier at for noen er et utroskap, utrolig nok, nøkkelen til et bedre forhold. Jeg føler at jeg og mannen min kanskje faller innunder den gruppen. Har noen en slik erfaring og vil dele den med meg? Takker og bukker! (er anonym nå jeg)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 EN GANG UTRO, ALLTID UTRO... Snakker av erfaring...
mettings Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 En gang utro, aldri igjen!! Det er tull å si at dersom du har gjort en gang, så gjør du det igjen. Kjenner flere par, meg selv inkludert, hvor utroskap har skjedd en gang. Det er ingen unnskyldning, men det var årsaker til at det skjedde. Jeg vet også idag, at de jeg kjenner som har vært utro, aldri ville gjøre det igjen. De har sett konsekvensen av handlingen, og ser også hva de har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå