Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Noen som har vært der? Skal ned i juni. Fortell gjerne litt om bra/dårlige erfaringer:)
Føken siruppsnipp Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 jeg var i Bulgaria for 2 år siden, I GoldenSands. Kjente noen som var i Albena samtidig som oss. Som vi dro og besøkte. Jeg likte meg kjempegodt i det landet. Men pass på hvilket hotell dere skal ligge på. Reis ikke uspesifisert med barn ihvertfall. Finnes noen helt forferdelige hotell. Men mange flotte også. Vi reiser ned igjen i August, denne gangen til Albena siden vi skal ha guttungen med. Jeg hadde bare gode erfaringer da jeg var der sist. Kjempegod mat og billig.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 jeg skal til Golden sands nå om 2 mnd. Har hørt så mye tull om landet at jeg begynner å bli litt nærvøs. Skal ha med en jente på 16 mnd. Er maten ok,isåfall hvor skal man spise? Skal bo på luna hotel og har bestilt halvpensjon der for å være sikker.. Er det ok der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå