Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Jeg hadde sååå håpet da hehe... I går trodde jeg VIRKELIG at NÅÅÅÅ føder jeg! Satt oppe hos x'en min (faren til sønnen min) da magen strammet & strammet seg... Og det gjorde vondt vondt vondt! Det holdt på i et par timer, og til slutt gikk jeg som en gammel mann! he he... Pappa'en til sønnen min fulgte meg hjemover (vi bor 150 m fra hverandre, skikkelig gode forhold mellom oss) mens jeg krøøøket meg bortover og sønnen min lo og sa at kanskje Bastian skulle komme nå Min nåværende samboer kom seg hjem fra jobb og jeg hadde vondt vondt vondt! Tok meg en vaaaarm dusj, som ikke hjalp når jeg dusjet og samboer gjorde klar kattedo og alt det der som vi skulle når vi drar... Så venta vi... Og hva faen skjer??? DET GIIIIR SEG!!!!!!!!!! *skrik & hyl*!!!!!!! Men med littegranne håp igjen tenker jeg at jeg får prøve å sove litt, kan hende det bare er en pause! Men neida.... INGENTING! Noen harde kynnere innimellom, men ikke vondt! Så da tenkte jeg at AHA! Senga! En runde i høyet løser alt nå!!!!! MY ASS!!!!!!!!!!!!! INGENTIIIING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe.... sorry jenter, jeg er max frustrert nå! Jeg kommer ikke til å tro at jeg er i fødsel for hodet på denne gutten er på vei ut!!!!!!! Nå har jeg blitt lurt så mange ganger av denne kroppen at jeg giiiiir opp...... GIR OPP!!!!!!!! *snufs* DOBBELT *snufs* Noen andre som fikk hjelp av fullmånen å sitter med rier eller vannet gått på eller noe nå????
Edel&Sofie Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Ikke morsomt å vente nei ( Har 10 dager igjen og hadde også håpa på fullmånen, men nope! Snakka med en fødselslege igår ang dette med fullmåne. Han har vært lege i 30 år og faktisk undersøkt med professorer osv om det virkelig er flere fødselr ved fullmåne. Han sa at det bare er en myte. Det er ingen som har registrert flere fødsler denne dagen. Så jeg ble nu skuffa jeg da. Jordmor sa til meg at joda, det stemte, men legen sa at hun nok tok feil.. Går med murringer helt nedi magen heletiden nå, og den ene 1 cm med åpning som jeg har blir sikkert der i mange mange dager til. Frustrerende!!
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Dumme myte Hehe... Men jeg blir fort overtroisk jeg om det er noe som kan gå min vei da he he.... Førstegang så gikk jeg 2 uker over og måtte bli satt igang, så denne gangen er jeg helt desperaaaaat etter å få rundt termin (utenom den 17 mai da) for det er sååå kjipt å se alle rundt deg føde å gå med vognene med fiiiiiine bebisene sine oppi, og jeg vagge rundt med store magen! Jeg vet ikke om jeg er moden engang jeg, det er jeg sikkert ikke! :/ (var ikke litt moden sist) *sukk* Men men... det er vel ikke annet enn å smøre seg med tålmodighet & prøve litt kjerringråd i ny og ne Du kommer nok før meg, så lykke til! he he....
Edel&Sofie Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Du får sikkert om ikke lenge.. Du kunne jo ringt og be de de sjekke åpning, for jeg har hørt at om de sjekker åpningen, så kan fødselen starte ikke lenge etter det pga at de roter litt rundt oppi der:o). Flere her som har gjort det, og ikke lenge etter startet fødselen. Men kanskje de var mer moden enn vi da.... Første gangen min dette så jeg har ikke mye peiling. Men regner med jeg kommer til å gå på overtid.....kjiiipt. Lykke til:o)
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Hmmm.... skal til lege 18 mai igjen da, så kanskje jeg kan be henne sjekke da Vil ikke bli rota oppi i morgen tilfelle det tar litt tid så jeg får Bastian 17 mai! he he... Er sønnen min sitt første 17 mai tog med bhg og jeg vil såååå gjerne være med å gå! he he... Så er det kjipt med bursdag 17 mai anyway da En venninde av meg fikk 4 dager før tiden hun, og hun var førstegangs Det var ikke etter MIN plan! he he.. Hun hadde termin 1 uke før meg, så jeg tenkte at hun kunne gå litt over tiden og jeg få før! Men neeeida.... Good luck!
Muffinsmamma Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 kjäre dere, dere har jo ikke kommet til termin engang! Skjönner man er utålmodig men.. nyt heller dagene. Jeg er 5 dager over nå og orker ikke stresse. Lå med ryggsmerter i hele natt så tenker at fullmånen har vel gjort sitt til litt modning kanskje, virker jo som den har det hos deg også nemin! Var på sykehuset idag og de skjekket modning, var 1 cm, og de sa det kunne skje om noen dager men jeg tror det ikke för jeg får se det.. i mellomtiden skal jeg bare hvile og bruke minst mulig energi:) Lykke til jenter!!!
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 hehe... jeg VET jeg er utålmodig, alltid vært Men når kroppen min lurer meg gang på gang så blir jeg ååå frustrert Den kunne heller latt være å gjøre noe som helst, så hadde jeg ikke fått falske forhåpninger hvertfall men men... vet jeg ikke kan tvinge lillegutt ut om han ikke vil, så får vel bare vente og vente og vente.... *sukk* Ta meg en fin søndagstur nå da, det hjelper nok sikkert på Hvis ikke, så har jeg hvertfall ikke vondt av litt extra trim
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 hehe, akkurat det sa jeg til jordmoren min også.. møtte henne på kiosken og sa at denna fullmånen hadde ingen virkning på meg.. 30 min senere ringer vakttelefonen hennes. *Hei...det er *** fullmånen hadde visst en virkning allikavel. vannet har gått )* hører med til historien at gutten ble født hjemme på badet :-) over på 45 minutter:) styrtfødsel. og det var fødsel nummer to. så.... aldri si aldri:o) ha en trivelig søndag:) klem fra
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 Oh takk kjære deg som gir meg litt extra håp hehe..
Gjest Skrevet 14. mai 2006 #10 Skrevet 14. mai 2006 jepp:) plutselig skjer det heeeelt uventet skal du se:o) nyt den lille tiden du har igjen:o) klem fra
beibilove Skrevet 14. mai 2006 #11 Skrevet 14. mai 2006 Det er deilig å høre hvor likt man har det. Hele tiden på vakt, og i går var jeg overvaktsom med stor tiltro til fullmånen, to dager over terminen! Babyen var spinnvil men ikke en eneste kynner. Jeg har hatt kynnere hver kveld . Sjekket siden her i morges bare for å se om andre hadde hatt det likens.Og det stemte. Hver tissetur i natt var en stor skuffelse- Jeg så ikke engang månen! Gikk elleve dager over med førstemann og er paranoid på å gå så lenge igjen....nå sitter jeg her med kynnere hvert tiende minutt, men ikke faen om jeg gidder å indbille meg noe. tok en runde i senga her også, mens svigermor tok minsten på kino. Hvis det har funka skal jeg bli en sexmachine ....om noen måneder!! Da er sex virkelig løsningen på det meste. Ikke gi opp..he he...det går jo ikket. Vi er fanget. Dette er greia det er umulig å gi opp. kliss klin umuigi
silvia Renate Skrevet 14. mai 2006 #12 Skrevet 14. mai 2006 3 daga før og tre daga etter fullmånen;) lykke t. 16 mai får du nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå