Gå til innhold

Treff Ålesund


MammaLene

Anbefalte innlegg

Sukk, jeg kan ikke tirsdager fremover, passer myyyyyyyeee bedre onsdager.......................mulig å endre dag, gjerne til onsdager? Andre dager også aktuelle, bortsett fra mandag og tirdag. Pliiiiis?

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Onsdager går like greit for meg, men ikke denne onsdagen da:)

Vi kan jo diskutere på tirsdag, men det går nok greit. Måtte legge inn til uka etter også for musa hadde hengt seg opp. Så det kom dobbelt:)

går jo ikke an å slette; bare endre:(

 

Kommer du nå på tirsdag da?

Det er jo ikke lenge før det blir bare oss igjen, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal på jobb. Har endelig fått ordnet noe der, ja. Bedre sent enn aldri, for å si det sånn. Jeg har avtale om mandag og tirsdag fremover, det er jo helt svært, men kanskje litt i seneste laget. Men, jeg fikk ordnet det til sist. He, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå bra. Forandret neste treff til onsdag istedet for tirsdag. Regner med det går bra med de andre. Det er vel ikke så mange som er i arbeid av de som pleier å møte:)

 

Det var nå bra de klarte å få til noe til deg da. Har endelig klart å fylle ut perm søknaden til jobb. Kanskje jeg klarer å levere den en dag også, hehe.

Har du hørt noe fra de andre forresten? Det var vel noe fødsel på gang sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdager går fin fint for meg. (Vi må jo selvsagt tilpasse oss sånn at flest mulig får mulighet til å delta.)

Prinsessa er fortsatt trygt på plass i magen og vi skal på svangerskapekontroll førstkommende tirsdag kl 12.30, så vi må derfor stå over denne ukas treff.

 

Deretter blir det veldig spennende å se hva som skjer uka etter! :-)

 

Klem, Martha

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at alt er bra med dere begge to.

Du får ha lykke til. Regner med at du er ferdig til neste gang vi treffes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...