Gå til innhold

er det normalt med litt blødninger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei. jeg er i uke 31 nå å har begynt å fått bittelitt blødninger, hvis jeg kan kalle det det. merker at det renner littegrann når jeg sitter på do,men litt ellers oxo. mere rød/brunaktig.

har vart noen dager. det er ikke så mye som kommer men er det normalt? hva ville dere ha gjort.

takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. jeg ville ringt føden og bedt om å få komme og skjekke hva det er.. det er ikke sikkert det er noe farlig i det hele tatt, men det er bedre å skjekke en gang for mye!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også ringt føden for sikkerhets skyld! Greit å få svar fra noen med erfaring og som kan det! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kansje jeg skal gjøre det, men det er veldig lite som kommer da.....

men for å være på den sikre sidn kansje....

takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. nei jeg har ikke gjort det, har nestn ikke vært blødninger i dag. men vist det er antydning i morgen så ringer jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ring uansett...!!!!!!!!!!!!!! trenger ikke bety noe, men så lenge en blør så sent i svangerskapet skal en alltid kontakte en jordmor eller lege for nærmere undersøkelse..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter her å ser nå..

å lurer fælt på hvordan det går med deg??

har du ringt føden?

det hadde jeg gjort om jeg var deg.. der kan du ringe uansett om du føler deg utrygg på noe :) bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...