Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Hei! Jeg trenger noen råd, og gjerne tips fra noen m samme erfaringer / opplevelser. Jeg har en sønn på 24 mnd. Jobber 80%, pendler, og trives ikke så godt i jobben min. Mannen min er veldig mye bortreist, det kan dreie seg om mnd , og vi bor langt unna familie som kan hjelpe. Jeg hadde tenkt ut at jeg ville starte m. videreutdanning til høsten, men har nå fått beskjed om at jeg ikke kom inn. Neste plan var da at vi kanskje skulle tenke på nr 2. men nå vet jeg ikke om jeg holder ut i 9mnd+++til i min nåværende jobb. Dersom jeg sier opp , får vi jo minimalt med støtte i fødselspermisjonen.
blond Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Du kan søke andre jobber samtidig som dere prøver på nr 2. Høres ut som om planene om videreutdanning eller barn er (delvis) fordi du mistrives i jobben din? Kan du gjøre noe for å trives bedre? Du kan kanskje ta perm uten lønn fra din nåværende jobb og prøve å en annen jobb den perioden? Tror det er lurt om du har fokus på å bygge nettverk slik at du ikke står så aleine, finne alternativer til familien som avlastningsmuligheter. Du vet ikke hvordan neste graviditet blir så flaks i uflaks kan det være at du blir sykemeldt en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå