strikkballen Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Jeg ble så inspirert av Attpåklattens beskrivelse av kommende Hellas-ferie! Dermed begynte jeg å kikke i feriesidene i avisen, og oppdaget alle de spennende mulighetene for reiser med baby, både i sommer og til høsten. Og vips - plutselig virker det liksom litt dumt å ikke benytte pemisjonstiden til en liten tur til høsten også. Men det er jo litt små-kjipt å reise alene, og kjære sambo kan ikke ta ferie da... Venninnene mine med barn har forlengst tenåringer og jobber de ikke kan ta fri fra, og de uten barn vil ofte ut på barer og sånt til morgenkvisten. Også slo det meg - kanskje noen av dere hyggelige BIM/DIB-damene har noen dager eller en ukes tid fri til høsten og lyst til å reise et sted med de nusselige babyene våre? Reisefølge mottas i så fall med takk!
ettbarnsmammaen Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Det kan godt tenkes at vi er flere som kunne tenke oss å ta en tur. Får se hvordan det går med bebisene. Men det bør ikke være for varmt der man kommer. Vanskelig nok her i varmen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Så hyggelig at du ble inspirert da:-) Om det passer inn med de andre barna etc til høsten så blir jeg gjerne med! Kan jo få mye rimelige turer til varmere strøk utenom sesong og det hadde vært herlig med litt mer sol og sommer til høsten ja og hyggelig med reisefølge i samme situasjon :-) Får prøve å ikke bruke alle pengene mine, selv om det ikke er så lett nå om dagen med 80% lønn og hjemmeværende;-) Får smile ekstra pent til sambo kanskje:-)
Amiga Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Hei, Det høres ut som en glimrende ide - har faktisk tenkt samme tanken selv. Alexander og jeg kunne godt tenke oss en tur til høsten.
Ronja65 Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Det høres ikke dumt ut:-)))). Har faktisk tenkt tanken. Tenkte da ta med meg min mor.... men har vært på ferie med henne før og sagt aldrig mer:-)) så kan vi ikke komme til bake til det? Det var jo det der med lommeboken da?:-)) Men satser på billigferie? i Sverige og Danmark i år. Gleder meg til å feire midsommar i Dalarna 23 juni, med fiol musikk, dans rundt maistangen sill og nubbe:-) Gleder meg også til lange sol? dager på Samsø i Danmark.... Forresten en kjempefin øy i Dk, som har alt vi småbarnsforeldre trenger:-). Flotte sykkelstier, vakker natur og kjempefine badestrender:-) Norge er også kjempefint....har lyst å besøke venner i Nordnorge og trøndelag...... Visst er det deilig med permisjon:-))
moffi Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Og jeg og Stefan! Vi var nettopp på Rhodos i Hellas. Gikk så fint som bare det..Men jeg tør ikke reise hvis det er mye varmere enn i Norge, men det er det jo heldigvis ikke til høsten i disse vakre sydlige landene takk og lov:)
strikkballen Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2006 Så hyggelig at flere kunne tenke seg dette! Hvis man holder seg i sør-Europa, er det veldig fin temperatur i sept/okt. Og så er det mange rimelige turer å få utenom sesong. Vi kan jo sjekke litt etterhvert hva som kan være aktuelt, og snakkes nærmere. Så får vi håpe sommeren kommer tilbake hit også snart!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå