Gå til innhold

hei C83


Malønna_

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner godt at dere heller ville bo i sentrum..Er ltt mere som skjer der kanskje... Det var forresten dårlig med isbjørn der når jeg var på besøk,men jeg så noe rart i skogen da flyet landa:)

Mannen min fant en sekk med gamle militær ting på loftet i går,da ble han veldig sentimental.. Begynte å snakke om at vi måtte en tur til Kirkenes før neste baby kom..Vi har snakka om det siden førstemann kom,men det har lissom aldri passa helt.. Så kanskje vi kommer en tur i løpet av året. Vi har noen gamle bekjente å treffe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å,det hadde jo vært så koselig!!:) Da må vi jo treffes! Kirkenes er en fin plass, bortsett fra i dag.. Det er liksom 14.mai, men da jeg så ut vinduet i dag, lignet det heller mer på midten av januar eller noe sånt! Full snøstorm!! Men jeg tror jeg må slutte å bli overraska over været, har tross alt bodd her i snart åtte år..:))

Men si bare fra når dere er her! Hehe:)))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE

 

Det er litt bedre her nede i sør. Har hatt 20 varmegrader de siste dagene. så det er bare deilig...Jeg skal si fra hvis vi stikker en tur til kirkenes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 varnegrader,ja..Hørtes ikke for ille ut det, nei..:) Vi drar til Oslo neste fredag for å hente ny bil.. Vet ikke hva slags bil enda, men det blir vel mest sannsynlig en stasjonsvogn av åpenbare grunner..Hehe.. Til nå har vi alle tre krympet oss inn i en sportsbil av typen Toyota Celica, så det skal bli deilig å kunne sitte som normale mennesker når man kjører..:)

Har du fått noen flere symptomer enda? Jeg har begynt å få skikkelig vondt i korsryggen..Håper bare ikke det er begynnelsen på bekkenløsning så tidlig, for da vet jeg ikke hva jeg gjør.. Hadde det med min første fra jeg var ca 4mnd på vei, og da var det så vidt jeg klarte å gå.. Ikke noe som ga mersmak, med andre ord..:) Men man får bare gjøre det beste utav det,er ikke så mye man får gjort med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...