Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Eller er ikke det så lurt? Hun får mm og 1 flakse mme på kvelden, hun har beynnt å få fastere bæsj som igjen har gjort det vanskeligere for henne å få det ut men når jeg gir sviskesaft så fyker det ut etter en stund.Lurer bare på om det er greit å gi hver dag og hvor mye skal man egentlig gi? Jeg har gitt henne litt mye tror jeg....hun er 2 mnd
Nuss Nuss Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Hvorfor ikke prøve med maltekstrakt? Blandes i mme. En teskje holder.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Prøv heller maltekstrakt i mme. Syns sviskesaft virker vel tidlig å bruke enda...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Vi bruker malt i flaskene, hjelper mye det altså, ville heller nabefalt deg og bruke sviskesaft om hun blir så hardt at hun har virkelig problemer med og få det ut, malten pleier å virke ganske godt.. Tar kansje en dag elelr 2 før den begynner å virke men den hjelper hvertfall til med og holde det i sjakk..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 men gir ikke malt mer luft? hun har prob med luft også...
~nino~ Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 det er sukker i malt. gi heller sviskesaft. kan jo lage det selv og.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Om hun har problemer med luft kan du kjøpe noe på apoteket som heter minifom det hjelper til å få opp/ut luft.. har ikke merket at hun får mere luft av malt, synes det putrer fra den ungen uansett jeg
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 sviskesaften hjalp raskt, det kan vel ikke skade selv om hun er bare 2 mnd? hun har ikke reagert på noen måte virker det som,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå