Gå til innhold

Kvinnlig orgasme er oppskrytt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er deiligst når det bygger seg opp. Så er det noen sekunder man nesten ikke kan puste før det går en bølge og et grøss igjennom underlivet. Dett var dett. Det er over på 3-5 sekunder. Så er alt som før man startet det hele. Mer er det ikke. Hverken mer eller mindre. Godt, men oppskrytt. Enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennom bare underlivet?? Kjenner det i store deler av kroppen jeg.. Av og til får jeg deilige frysninger til og med...og det varer hvertfall over 10 sekund.. Og det beste.. Fortsett på samme bane, så går det ikke lenge før jeg kommer igjen..

Når jeg koser meg med dusjen kan jeg komme masse i løpet av kort tid... 8 ganger tror jeg det var engang..under et kvarter.. Deilig:D

Skrevet

Nei, ikke enig i det hele tatt...

Når jeg får klitorisorgasme pleier de å være ganske voldsomme. Det er kjempedeilig når det bygger seg opp, og når jeg kommer bølger det gjennom hele kroppen på en måte. Jeg hyperventilerer og det er sinnsykt deilig følelse. De varer ofte i...tja, tiden står litt stille, men hvertfall 10 sek. Da synes jeg det er deilig å legge hånden flatt mot klitorisen og trykke lett, da varer orgasmen lenger.

Hvis jeg (en sjelden gang) får vaginalorgasme er det en "dypere" følelse. Ikke de samme voldsomme bølgene og "krampene" men en dypere følelse som er veldig vanskelig å beskrive, bare at det er veldig deilig og avslappende på en måte. Noen ganger svartner det nesten for meg, og jeg ser de berømmelige stjernene:)

Skrevet

IKKE ENIG!

mine orgasmer varer leeenge når jeg dem under samleie. Og hvis han klarer å fortsette mens jeg har orgasme, så få jeg multiorgasme.. hatt en som rullet gjennom kroppen i opp til 30 min etterpå.. Mm deilig..

Mine orgasmer er gjerne så sterke at jeg hyperventilerer, kroppen låser seg, alt trekker seg sammen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...