Gå til innhold

Til de av dere som sliter med legging, (sam)soving, søvnproblemer.... sleepsense virker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her brukt den i 2 dager nå, dvs igår og idag, og sønnen min har nettopp sovnet i sin egen seng, og uten skrik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fulgte rådene nøye, untatt det å ta bort smokken.

Må bare understreke at min sønn MÅTTE skrike når vi la ham, uansett. Klarte aldri å finne ro eller slappe av. Det samme gjaldt hvis han lå i vogna.. Vi har samsovet de tre førse månedene, og så måtte han vugges eller ammes i søvn....Masse slit.

Sleepsense anbefales. Det viktigste er rutiner, regler og utholdenhet!

Lykke til! Vit at det er håp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor finner jeg info om sleepsense? Vi har det på samme måte med guttn vår.. og det hadde vært godt om vi kunne vent han av å må skrike hver gang han skal sove.

Skrevet

Å lage klare legerutiner.

Å la barnet gråte, du kan være der vsa og trøste hvis du vil, men IKKE ta ham opp. Jeg var hos ham hele tiden slik han kunne se meg.

Barnet må sovne på egen hånd. Ikke ammes inn i søvn, ikke trilles, ikke vugges..... Barnet gir opp til slutt. Rett og slett.

P.S. Dette gkelder alderen 3-6 mnds

Det er litt annerledes for infanter og de eldre enn 6 måneder.

Skrevet

Hvordan gjorde du det? Fikk du info om det fra henne på e-mail?

Skrevet

Nei. Bestilte boka på hennes webside,og fikk den på mail. Kostet ca 350 kr. 200 sider. Jeg fikk den printet ut.

Skrevet

Min gutt er 10 mnd, sliter med å få han til å sove godt på natta, han våkenr maaaange ganger...Virker dette på han da? Har du noen tips? Skal jeg bare la han ligge å sutre noen netter så går han kanskje lei og skjønner at natta: Da sover vi ...zzzz...

Skrevet

Vi er på 5 natten med sllepsense, og det går bedre for hver natt. Lillegull (5mnd) har blitt lagt mens han ennå var våken de to siste nettene, og sovnet uten grining. Vi har gått ned fra 4-5 nattamminger til to. Gjennomsnittlig grining tilsammen ligger på ca 45 minutter hver natt. Han er helt hes stakkar, men jeg trøster meg mes at vi gjør han (og oss) en kjempetjeneste ved å lære han å sovne selv. Men det et grusomt å hør på han.... håper jeg ikke "sprekker" i natt og ammer han i søvn når han vekker meg med gråt i tre-tida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...