snurretassa Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Det måtte jo skje: favorittkosedyret (mildt sagt!), en lyseblå kosehund, ble mistet ut av vogna til Jens i går. Jeg trålte den aktuelle strekningen opp og ned fire ganger, men ingen hund. Derfor: Er det noen som har en slik til overs? Den ble kjøpt på H&M i fjor sommer, er ca 20-25 cm lang og har en hale som tydeligvis er veeldig god å sutte på... Og den betyr mye for nattesøvnen for alle her i huset! Så er det noen som har en å avse? Jeg betaler selvfølgelig porto dersom du ikke bor i Oslo, og gjør du det, kommer jeg gjerne hjem til deg! Hvis ikke dette lykkes, må jeg vurdere om jeg skal orke å henge opp lapper.. Hihi.
Luca Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Ja, dette er jo alle foreldres mareritt....for ikke å snakke om barnets:-) Har ikke dette dyret, men håper du får tak i det. Råder bare alle til å skaffe to stk av den bamsen o.l som blir favoritten. Da kan den vaskes innimellom, og verden braser ikke sammen om en forsvinner.
Froggi-Nikolai 17.11.05 Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Kontakt H&M og få dem til å sjekke om det er noen av butikkene som har denne på lager.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Det blir da for dumt å kjøpe 2 kosedyr hver gang man kjøper bamser! Man kan da ikke vite hvilket kosedyr som blir favoritten når man kjøper det. Min gutts favoritt kosedyr er kjøpt i Sydafrika flere måneder før han ble født. Til HI, håper du har hell med etterlysningen.
snurretassa Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2006 Tenkte å gjøre det på mandag. Vil bare si at det var en gave, så jeg tenkte ikke akkurat på å kjøpe en ekstra.. Får se hvor mye jeg gidder å sette himmel og jord i bevegelse her, det avhenger endel av hvor lett han får sove i kveld..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Om ikke jeg tar helt feil her nå så mener jeg å ha sett den typen bamse du beskriver på solsiden i Tr.heim... men du kan jo skrive en mail til H&M og høre med dem om de har flere av den hunden og hvor de eventuelt har dem og om du kan bestille en av d eom det ikke er butikker i Oslo som har den... Håper dere finner ut av det
Ellemelledegfortelle:) Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 vi har en her i huset, men jeg tør ikke ta sjansen på å sende den fra meg.... hadde ikke blitt mye nattero her heller da, den er nok en favoritt den:) lykke til i letingen! PS: jeg så de i bergen for ikke så lenge siden
snurretassa Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2006 Tusen takk for tips og innspill! Nå har jeg fått tak i, så da kan vi puste lettet ut... Ha en fortsatt fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå