Gå til innhold

Tirsdag 23. mai 2006 kl. 13:00 på Noahs Ark, Oslo


Snartmammatilto :-)

Anbefalte innlegg

 

Hallo! Vi ble enige om å møtes igjen på Noahs Ark klokka 13. Vi ser ab været, hvis det er bra, så tar vi oss en tur i parken. Hvis det ikke er det, blir vi der. Hyggelig om så mange som mulig har tid og anledning til å bli med! For nye "medlemmer" se etter en gjeng damer med store mager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for sist... jeg kommer jeg men det kan hende det blir litt senere siden jeg skal til legen rette før og må hjem med bilen... men jeg bare sender en sms hvis dere ikke er på Noahs Ark så finner jeg dere nok :)

 

Ha en super 17 mai alle sammen...

 

Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kommer jeg også, alltid hyggelig å møtes. Ha en fin 17.mai alle sammen, den blir jo spesiell med stor mage!!

Hilsen Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er det mulig å få bli med selv for en 76 modell? Og i så fall hvor en Noahs Ark?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! Noahs Ark ligger på Grünerløkka, rett ved Birkelunden. Velkommen skal du være!

 

Smil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er ny på denne siden og relativt nygravid...14 uker på vei. Er dere en gruppe som skal ha barn i løpet av sommeren som treffes eller er den åpen for alle kommende mødre, over 30? Ser dere møtes midt på dagen, så da er kanskje alle i permisjon!?

Det høres veldig koselig ut å treffe andre kommende mødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med en gruppe fra "juni-klubben", men så har det utvidet seg etterhvert. De aller fleste av oss venter barn i løpet av sommeren, men du er velkommen til å være med du også! Vi ble enige om å ha et formiddagstreff neste gang fordi mange av oss har gått ut i permisjon da, men vi skal møtes igjen på ettermiddagen om et par uker. Det står inne på "BIM-treff Oslo" sidene det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for sist! Veldig hyggelig treff vi hadde 9. mai. Det ga veldig mersmak.

Jeg hadde tenkt å ta meg en tur i morgen, men er redd jeg ikke rekker det. Siden jeg fortsatt jobber fullt, kan jeg tidligst komme kl 16. Da har dere kanskje tenkt å avslutte. Hvis ikke jeg kommer, sees vi nok neste gang. Kos dere :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

tror jeg må melde avbud, er ikke helt i form idag.. Vill baby i magen og generellt uggen. Vi sees neste gang!!

 

Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...