Gå til innhold

Er de fleste her inne "gamle kjent"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var mye inne og lest på bim, men skrev aldri innlegg selv. Men jeg var nå hormonbomba fra helvete som gravid, så det var vel like greit tror jeg!!! Sånn ellers er jeg jo rolig og jordnær som fy. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av oss har nok blitt kjent inne på bim og på bimtreff:-) Koselige jenter alle sammen og hormonbomber fra helvete var vi nok flere som var ja;-)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg både skrev og fant masse trøst her inne i 2003 når jeg var gravid og etter at jeg fødte. Det var og er ingen jeg kjenner som har småbarn i overmoden alder som jeg er i. (47)

Skrevet

hehe... overmoden...morsom! :)

Skrevet

Kjenner meg igjen, der.

Er ganske fersk her selv, og hyggelig med flere ferskiser :-)

Sliter fremdeles litt med å få skrevet innlegg.

Vesla er ikke begeistret for å sitte på fanget eller henge over skuldra når mamma skriver på nettet, og sove - det er noe vi helst gjør i vogn (som beveger seg, vel å merke)

Skrevet

Her er det plass til alle! De fleste av oss ble kjent inne på BiM og har liksom ikke greid å stoppe skrivekløa ;-) Og du var nok ikke alene som hormonbombe. DET var faktisk grunnen til at jeg begynte å bimme... Dersom jeg skulle ha plaget de rundt meg såå mye med graviditeten min hadde de nok blitt møkk lei av meg.

Skrevet

Har også vært mye inne her, men aldri skrevet noe. Føles litt rart å "snakke" med en maskin (kanskje jeg som er "gammeldags")... Har vært inne her av og til i ett år - først på BIM og nå her.

For å presentere meg selv så er jeg 39 år, jobber i helsevesenet og fikk min 4. (!) gutt 14.04. Den eldste er 22 år, ellers er de andre 18 og 11 år, så jeg har hatt noen år med småbarn.

Har også vært litt inne på de andre sidene, men dette er desidert den mest koselige siden å være innom.

Skal prøve å skjerpe meg og komme med noen ord innimellom. Iallfall fint at det har blitt liv på denne siden igjen. Dere er flinke:-)

Skrevet

Hei, så hyggelig med flere voksne mammaer - alltid plass til flere her inne!

Jeg er også i helsevesenet, har fire jenter - den eldste blir syv til jul.

Jeg tviholder på retten til å være 41 i 2 1/2 mnd til...c",)

Skrevet

Tror ikke noen her inne vet hvem jeg er, nei.

På Bim hadde jeg et annet nick.

Jeg er 39 år, og har to kjekke jenter på 9 og snart 13, og en skjønn liten gutt på 2.

Skrevet

Jeg hadde også et annet nick på BIM (Gamla). Hang der inne endel høsten 2004 og utover frem til vi fikk ei jente i mai 2005.

Setter veldig pris på at dere andre er aktive innleggere forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...