Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Har sett på leilighet idag og i morgen flytter jeg in der. Utrolig trist at jeg ikke får se litj-tuppa mi hver dag lengre,ikke kose på henne før hun sovner,ikke fortelle eventyr hver kveld eller få høre hver dag hva hun har gjort i barnehagen... Kommer til å savne henne hvert sekund hun er til pappan...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Uff.. dette var jo trist lesing.. Skal faren ha mye samvær? Du kommer deg nok gjennom det, og tilslutt blir det en vane og du ser gleden i din datter når hun gleder seg til å være hos pappaen sin ... og gleden i henne når hun er tilbake hos deg igjen! Da vet du at ting går bra.. Da begynner du å slappe av mer også, du kan gjøre dine ting.. En klem til deg i en vanskelig tid, og ønsker om flotte dager sammen med datteren din ))
Margrethe S. Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Vet hva du mener! Hadde slike taker for 4 mnd siden. Men no har jeg bodd for meg selv snart 4 mnd. og trives veldig godt! Vi har en veldig grei forhold med faren så jeg er ofte innom han om ettermiddagen for å være sammen med barna og motsatt. De kveldene jeg har helt fri bruker jeg på trening og sammen med venner , klerer ikke bli sittende heim og tenke på alt det negative, prøver heller å bruke tiden godt og kose meg! Første tiden er sikkert litt rart å ikke være sammen mee datteren hele tiden , men tro meg det kan være littgodt 'og for da for du litt tid for deg selv og dere koser dere enda mer når dere er i lag! Sånn er det med meg , er så klarer å sette mye mer pris på tiden sammen med barna når de har vært hos pappa noen en dag , da koser vi oss virkelig!!! Lykke til
Villdyret Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Hei Vil bare gi deg en klem og ønske deg lykke til !! Vet åssen det er....men det går seg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå