Gå til innhold

Butikker i Oslo, noen som har tips?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vanskelig for å finne klær som er fine og som går rundt de enorme melkemaskinene mine... Og ikke minst rundt rompa. Hvor handler dere klær? Er jo ikke så mange butikker som har str som er større enn 44... tror jeg trenger 46 eller 48 i topper som ikke har strech. Og bukser...var på shopping i dag....helt jævli, fant ingenting! Enten så er det stygt eller for lite.

Trenger derfor tips om butikker som har store størelser, men som ikke er helt kjærringstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kappahl og Lindex. Bruker også 46-48 i topper. De har i alle fall masse der i de størrelsene, men Lindex er best. H&M har også klær i de størrelsene og større. Nå er det omslagstopper i butikkene og de er jo perfekte for de som har litt ekstra over bringa. Når det gjelder bukser er det faktisk like greit med skjørt :) Et pent skjørt og en omslagstopp over er jo både pent og praktisk :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg kan tipse om Lalina på St.Hanshaugen som selger bher og badetøy i store str.

 

Så har vi Zizzit på Triaden Storsenter i Lørenskog som selger KJEMPElekre klær i store str. Jeg fant mye på ønskelisten der! :)

 

Skippergata ligger det også en butikk, som jeg tror heter Big Lady. litt "voksne klær" der...

 

HM har serien BIB som kan ha noe fint, men jeg synes mye av det er "telt" og ikke særlig lekkert..

 

På Økern senteret i andre etasje ligger det en butikk som heter LIVA, denne har også mye fint.

 

"Simply 4 you" (tror det er det den heter). Den ligger i Akersgata, rett ovenfor Dagbladet. Her har de veldig mye fint, syns jeg :) Ungdommelig og "sexy" klær :)

 

Lykke til :o)

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Skal sjekke det ut.

Hvis flere har tips også blir jeg bare glad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre etg på Gunerius på Solo(tror jeg det heter) har de store str, masse fint!

Kjøper en del på hm, jeg bruker 46 i topper og 46/48 i bukser, buksene har jeg kjøpt på kapahl og cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Lalina har de ikke bh'er i større størrelse enn F da... Da må man til den undertøysbutikken i en av sidegatene til Karl Johan (husker ikke navnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...