Gå til innhold

Nettemor! eller andre som har vært på 3d ul på Gjøvik... :)


mammantilmons :)

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Stemmer det at du har vært på 3d ul på Gjøvik? Har time i slutten av mai, og er så spent på hvordan du opplevde det... Fikk du cd med bilder og film? Eller bare bilder?? Var en som sa det her inne en gang jeg spurte, at du skulle dit altså... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Ja vi var i slutten av april en tur. Syns det var fint jeg. Var artig å se jenta mi inni der, og hvordan man kunne kjenne når hun lukka munnen sin osv. Ser du er på msn lista mi. hvis du logger deg på en dag kan jeg sende over et bilde så får du se hvordan de ble. Vi fikk en cd med 12 bilder. Ikke noe film. Følte ikke at jeg kunne se hvem hun lignet på som mange mener de kan, men har fått tilbake meldinger fra venninner som tydelig kan se elste jenta mi i henne. Får vente til fødselen og se om det stemmer hehe...

 

Var det deg jeg så på høyskolen her en dag ;)

 

God helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, de vil jeg veldig gjerne se :) Vet ikke om det var meg du så på høyskolen.. er ikke der så mye der om dagen..hehe.. skriver bacheloroppgave skjønner du!.. Men hvis du lurer så kan du se inne på Mons (han jeg har i magen) sin side, der er det bilde av meg.. Ja, og da må du kanskje ha adressen..hihi : www.mons2006.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...