Gå til innhold

bekkenløsning, eller ikke?? (litt langt..)


Gjest

Anbefalte innlegg

hei!

jeg er bare 11 uker på vei, men denne uka begynte det å bli utrolig vondt i venstre hofte. det kjenner ut som om den skal "hoppe ut" når jeg sitter stille, eller bare står.

våkner om natta fordi det gjør vondt i hoftene. en stikkenede smerte som går inni beinet, der hvor hoftekula sitter.

sliter med noe som heter snapping hip, men det er ikke det jeg kjenner. det gjør utrolig vondt å gå, kan ikke støtte meg på venstrebeinet til tider. smertene kommer og går. glemmer det til tider, men så fort jeg skal opp og gå, så "smeller det til" igjen, og beinet er vondt i flere timer etterpå...

dette er mitt 2. svangerskap, hadde ingen plager med førstemann :)

skal til legen til tirsdag. lurer på om det er nødvendig å snakke med han om det, eller om det kanskje går over? hmmm...

mamma sa at det var ganske likt med henne (hu hadde BL med mine 3 søsken), men her inne har jo folk vondt i halebeinet, og det har ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glemte å si at jeg jobber på SFO, og går veldig mye på jobben, og får sjelden sitte ned og slappe av.. det merkes godt i hofta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.... jeg har vondt med halebeinet og under rumpen jeg da.....

var hos legen for to dager siden og fikk sykemeldingen... jeg jobber også på sfo.... får vanskligheter og smerter når jeg blir gåendes deroppe...

synes du skal si ifra til legen jeg fikk rekvisisjon til fysio for sikkerhets skyld... bedre å være tidlig ute og få dempet smertene litt....

jeg begynte også med disse smertene i uke 11..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar!

skal si det til tirsdag, da skal jeg jo til legen... har smerter nederst i ryggen også, det merka jeg i gårkveld..

får se hva legen sier :)

klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smertene begynte i ryggen på meg og lurte nesten på om jeg hadde fått isjas men det var nok ikke det git....

håper det bedrer seg litt for deg og... idag har jeg hatt en bra dag....

lykke til...

klem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

takk for svar, gigi!!

det var visst en stund siden sist jeg var her inne, men satser på at du ser at jeg sier takk nå ;)

håper du har det bra!

klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...