Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 ....eller sitter nok kanskje heller i skyggen, i sarong, med bikinien godt tildekket, med en deilig baby i armkroken og en spennende bok i den andre hånden....Åh som jeg gleder meg! Til late dager med herlige mennesker, god mat og et glass lokal vin, deilige reaggerytmer fra Time Marine Club som lister seg ned til oss på stranden, siesta, en mopedtur opp i fjellene for å se vakker solnedgang, grytidlige morgener med Hannah i vognen og joggeskoene på, på tur rundt og titte på de gamle grekerne som møtes kl 06 hver morgen til kaffe og kortspill på en lokal kafe, en prest som danser på lørdagskvelden, tur ut på tuppen av øya for å låse meg inn i en bitteliten kirke (jeg vet nemlig hvor nøkkelen er gjemt;-) og tenne et lys og ha en liten meditasjon der inne, og kjøre forbi huset til Tom Hanks og smugtitte :-), dingle med mann og barn på torvet på kvelden - til noen runder backgammon...på verdens fineste lille øy....sukk...
MAJA-67 Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Nå ble jeg misunnelig nå....!!!! Vi har ingen klare ferieplaner ennå, men har bestemt oss for billig ferie i år - og syden neste år. Men nå ble jeg litt i tvil, vi klarer jo å få det til i år også..... Jeg kan nesten kjenne den sydlanske lukten og føle lykkefølelsen av å kunne tusle barbeint ut og spise frokost, og ikke ha andre plikter enn å skulle komme seg ned på stranda. Heldiggris!
strikkballen Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Oj, så deilig! Takk for inspirerende og oppkvikkende innlegg! Hadde egentlig tenkt at utenlandsreise blir i meste laget i sommer (og var litt små-deppa for det...) , men nå har jeg ombestemt meg! Tråler nå gjennom Aftenpostens feriesider, og det er jo utrolig mye man kan gjøre, også med liten baby. Eneste kravet er vel en leilighet med kokemuligheter for alle flaskene... for meg som ikke klarer å fullamme, ihvertfall. Dessuten hadde det vært utrolig deilig med noen uker til høsten også, før permisjonen tar slutt. F.eks. i syd-Frankrike... Eller Kroatia. Eller Spania. Eller... Ha en riktig god tur!
hypersusmor Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 For et herlig innlegg. Jeg havnet helt i feriemodus... Vi satser på ferie på hytta i år - spare, spare - som ledd i den store ferieplanen, 2 måneders ferie til vinteren. Det tas fremdeles forbehold om at den yngre, som heter Aksel, liker å fly og at det ikke dukker opp uforutsette hendelser underveis, men feriedrømmen blir mer reell for hver dag som går. Kos deg så mye frem til og i ferien, Attpåklatten!
♥Snulder Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 hmm..kjennr misunnlsen senker seg som svart tåke.. Skulle så gjerne vært en tur på Kypros vi da! Det er liksom der vi trives best. Har blitt sånne gamle vane mennesker... Det ender altid med "aktiv sportsferie" pga at vi må løpe som gale etter vår snart 5-årige krøllebølle. Men alikevell husker man ferien som avslapning... Rart det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå