Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 tisser så kommer det alltid litt ekstra ca 5 sekund etter at jeg føler jeg er ferdig.. akkurat som at jeg tisser litt ekstra uten og kontrollere d. Hva skjer?? Er 38+2.. Er det fødselen som nærmer seg? Er 2.gangs fødende...
så var vi 4 Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 kan være slimproppen som går da. JM sa den kunne komme i rykk og napp som slim/okt utflod.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 ja, men såpass mye? Har gått en 4-5 dager med mye slim nå.. er så rart. Merket ikke at slimproppen gikk sist heller, så jeg kan ikke sammenligne..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2006 #5 Skrevet 16. mai 2006 Kommer en del slim her også, med hvite striper eller klumper i. Kan dette være slimproppen..?? 3 dager til termin..
Malita Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Det er helt normalt å slime før fødsel nerme seg. Ikke de kjekkeste å samenligne seg med kanskje hehe men kyr slimer mye før fødsel og slik kan det altså være for oss og. Så det er et av tegna på at ikke fødselen er langt unna. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå